شناسهٔ خبر: 24666571 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

پخش ویژه برنامه «مهربانی با طبیعت» از رادیو معارف

گروه فرهنگی ــ مدیر روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم گفت: همزمان با فرارسیدن ایام نوروز ویژه برنامه "مهربانی با طبیعت" از شبکه سراسری رادیو معارف پخش می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایکنا از قم؛ سید محمدرضا بهشتی پور با اشاره به برنامه های این اداره کل در ایام نوروز در سخنانی اظهار کرد: همزمان با فرارسیدن ایام نوروز، این اداره کل ضمن انجام گشت و کنترل های ویژه در مناطق طبیعی و زیستگاههای حساس استان، برنامه های فرهنگی و رسانه ای را نیز در دستور کار قرار داده است.
وی با بیان اینکه در ایام نوروز برنامه رادیویی مهربانی با طبیعت با موضوع آموزه های دینی و اخلاقی در حوزه محیط زیست از شبکه سراسری معارف پخش می شود، یادآوری کرد: این برنامه آموزشی و فرهنگی در 13 قسمت تهیه شده است و تا 10 فروردین ماه 97 از ساعت 8:50 صبح روی آنتن می رود.
مدیر روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان قم گفت: در ایام تعطیلات نوروز محیط بانان و مأموران اجرایی این اداره کل در مناطق طبیعی استان که میزبان مسافران نوروزی هستند، بروشورهای آموزشی، کیسه های پارچه ای و کیسه های زباله را در اختیار مردم قرار داده و تذکرات لازم در رابطه با عدم تخریب طبیعت و محیط زیست را ارائه می دهند.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما