شناسهٔ خبر: 24665627 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

بازدید بشار اسد از مناطق تازه آزاد شده غوطه شرقی

منطقه سقبا پس از کفربطنا، جسرین، مسرابا و حموریه به کنترل ارتش سوریه درآمده و اکنون بیش از 80 درصد از غوطه شرقی آزاد شده است.

صاحب‌خبر -

ایران آنلاین /بیش از هشتاد درصد از منطقه غوطه شرقی واقع در استان ریف دمشق سوریه با آزادسازی منطقه سقبا از چنگال تروریست ها آزاد شد و نیروهای ارتش سوریه پرچم این کشور را بر فراز یکی از ساختمان های سقبا به اهتزاز در آورده اند.

یگانهای ارتش سوریه در چندین محور در غوطه شرقی در حال پیشروی هستند و صفوف تروریست های جبهه النصره نیز به صورت مداوم در حال ازهمپاشی است.

خبرنگار الاخباریه مستقر در منطقه سقبا که امروز به کنترل ارتش سوریه در آمد گفت سقبا پس از کفربطنا ، جسرین ، مسرابا و حموریه به کنترل ارتش سوریه در آمده و اکنون بیش از 80 درصد از غوطه شرقی در کنترل ارتش سوریه است. وی افزود گروه های تروریستی از سقبا به پایگاههای دیگر خود در عربین و زملکا و جوبر گریخته اند. نیروهای ارتش سوریه پرچم سوریه را بر فراز یکی از ساختمانها در سقبا به اهتزاز در آوردند.
یکی از نیروهای ارتش سوریه گفت: «بیش از هشتاد هزار شهروند از غوطه شرقی که در چنگال تروریست ها گرفتار بودند به خارج از این منطقه انتقال داده شده اند.»

خبرگزاری رسمی سوریه اعلام کرد بشار اسد رئیس جمهور این کشور از مواضع ارتش در بخش های آزاد شده منطقه غوطه شرقی دمشق بازدید کرد.  / صداوسیما

برچسب‌ها:

نظر شما