شناسهٔ خبر: 24652676 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه اطلاعات | لینک خبر

اخبار کوتاه داخلی

صاحب‌خبر -
فجرسپاسی تنها تیم پیروز هفته بیست و هشتم لیگ دسته اول
در هفته بیست و هشتم لیگ دسته اول، فجرسپاسی مقابل حریف خود پیروز شد و نفت مسجدسلیمان صدرنشین و بادران و نساجی هم متوقف شدند.
به گزارش فارس، دیدارهای هفته بیست و هشتم دیروز با انجام ۷ دیدار آغاز شد. در بین تیم‌های صدرنشین، فجرسپاسی تنها تیم پیروز بود که در دربی شیراز پیروز شد تا به طور موقت به رده دوم جدول صعود کند. بادران در ادامه ناکامی‌هایش مقابل اکسین البرز متوقف شد و شاگردان جواد نکونام هم مقابل مس رفسنجان متوقف شدند. نفت مسجدسلیمان هم در خانه مقابل شهرداری ماهشهر دو امتیاز حساس را از دست داد.
نتایج بازی‌ها به شرح زیر است:
مس رفسنجان صفر – نساجی مازندران صفر
ماشین‌سازی تبریز یک – ملوان بندرانزلی ۲
فجرسپاسی شیراز ۲- آینده‌سازان برق جدید ‏شیراز صفر
صبای قم صفر – مس کرمان ۲
بادران تهران ۲- اکسین البرز ۲
ایرانجوان بوشهر ۳- راه آهن تهران ۲
نفت مسجدسلیمان یک- شهرداری ماهشهریک
دو دیدار پایانی هفته بیست و هشتم یعنی خونه به خونه با گل گهرسیرجان و آلومینیوم اراک با شهرداری تبریز فردا برگزار می‌شود.

ایران نایب قهرمان تور جهانی والیبال ساحلی‌عمان شد
تیم ملی «الف» والیبال ساحلی ایران با قبول شکست برابر آلمان عنوان نایب قهرمانی تور جهانی تک ستاره عمان را به خود اختصاص داد.
به گزارش فارس، تیم ملی والیبال ساحلی الف ایران (بهمن سالمی – رحمان رئوفی) در فینال رقابت‌های تور جهانی عمان برابر آلمان (فیلپ برگمن – یانیک هارمس) قرار گرفت و با نتیجه ۲ بر صفر (۲۱ بر ۱۸ و ۲۱ بر ۱۱) نتیجه را به حریف خود واگذار کرد و به مدال نقره رسید.تیم‌های ملی ب (عباس پورعسکری – آرش وکیلی) و ج ایران (آق محمد سلاق – حامد میرزاعلی) هم در این رقابت‌ها حضور داشتند که با پذیرش شکست برابر حریفان و قرار گرفتن در رتبه های پنجم تا هشتم تور جهانی عمان، پاداش ۳۰۰ دلاری را از آن خود کردند. تیم‌های اول تا چهارم هم به ترتیب ۱۰۰۰، ۷۰۰، ۵۰۰ و ۴۰۰ دلار جایزه دریافت کردند.رضا نائینی به عنوان سرمربی، آرش رامسری (مربی) و محمد خلیلی به عنوان سرپرست ملی‌پوشان ایران را در این رقابت‌ها همراهی کردند.

برچسب‌ها:

نظر شما