شناسهٔ خبر: 24650613 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

راهیان نور ۹۷| میزبانی یادمان شهدای کربلای ۵ از ۶۰ هزار زائر در شب تحویل سال

R41468/P1377/S6,57/CT1

مسئول یادمان شهدای عملیات کربلای ۵ گفت: هنگام تحویل سال بیش از ۶۰ هزار زائر میهمان کربلای۵ هستند و ما نیز با ارائه امکانات رفاهی و بهداشتی، غرفه های فرهنگی، راه‌اندازی سنگر آسمانی برای کودکان و خدمات دهی به سالمندان از آنها استقبال و پذیرایی می‌کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، عبدالامیر عریضاوی در گفت‌وگو با خبرنگاران  با اشاره به برنامه‌های تحویل سال 97 در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اینکه لحظه تحویل سال 97 همزمان با شهادت امام هادی (ع) است برنامه‌های معنوی متفاوتی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: برنامه‌ها در دو بخش و با حضور حجت‌الاسلام پناهیان، حاج آقا سلحشور و زائران راهیان نور برگزار و در این روز برنامه‌هایی از قبیل قرائت قرآن، دکلمه خوانی توسط فرزند یکی از شهدای مدافع حرم و با حضور مسئولان اجرا می‌شود.

مسئول یادمان شهدای عملیات کربلای 5 گفت: هنگام تحویل سال بیش از 60 هزار رائر میهمان شهدای کربلای5 هستند و ما نیز با ارائه امکانات رفاهی و بهداشتی، غرفه های مذهبی و فرهنگی، راه اندازی سنگر آسمانی جهت نگهداری از کودکان و خدمات دهی به سالمندان از آنها استقبال و پذیرایی می‌کنیم.

وی  درباره وضعیت اسکان زائران عنوان کرد: یادمان شهدای کربلای 5 محلی برای اسکان زائران ندارد بنابراین از زائران درخواست داریم که در شب تحویل سال در این منطقه اسکانی نداشته باشند.

انتهای پیام/ش

نظر شما