شناسهٔ خبر: 24650422 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

ساری|ساری آماده میزبانی از گردشگران نوروزی است

R41358/P1377/S6,74/CT11

سرپرست فرمانداری ساری از آمادگی کامل ستاد تسهیلات سفر مرکز استان برای خدمات رسانی به گردشگران نوروزی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، اسماعیل حسن زاده امروز در مراسم آغاز بکار ستاد خدمات سفر شهرستان ساری در ساختمان فرمانداری ساری، اظهار داشت: دبیرخانه ستاد مرکز استان با حضور کمیته‌های مربوطه آماده ارائه خدمات به گردشگران و مسافران نوروزی در شهرستان است.

وی با اشاره به تاکید استاندار مازندران مبنی بر پاکسازی مسیرهای منتهی به ورودی استان، افزود: در حال حاضر پاکسازی مسیرها ورودی شهرها صورت گرفته و همه بخش‌ها و شهرهای مازندران آماده میزبانی از گردشگران نوروزی هستند.

حسن زاده، از اجرای تورهای ساری‌گردی توسط شهرداری ساری در مرکز استان خبر داد و گفت: چندین کمپ در مبادی شهر برای ارائه خدمات به گردشگران نوروزی مستقر بوده تا در ایام عید نوروز به گردشگران و مسافران خدمات ارائه کنند.

وی افزود: مرکز استان مازندران با فراهم شدن زیرساخت‌های گردشگری و دارا بودن امکانات و تاسیسات جدید گردشگری، مهیا و پذیرای مسافران در نوروز 97 خواهد بود.

سرپرست فرمانداری ساری همچنین از افتتاح ستاد خدمات سفر مرکز استان در ساختمان فرمانداری ساری خبر داد و گفت: این ستاد از 26 اسفند تا 15 فروردین 97 آماده ارائه خدمات بهینه به گردشگران نوروزی است.

اجرای 10 کنسرت سنتی و محلی در ایام نوروز

حمیدرضا عشریه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساری و مسئول کمیته فرهنگی و اطلاع‌رسانی ستاد خدمات تسهیلات سفر مرکز استان نیز گفت: برگزاری چندین جنگ ترکیبی در سالن سید رسول حسینی و اجرای بیش از10 کنسرت موسیقی سنتی و محلی تا پایان فروردین در سالن‌های هلال احمر، سینما سپهر و سلمان هراتی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساری در ایام نوروز داریم.

وی اهدا کتاب و سی دی به صورت نمادین به مسافران، برگزاری دعای تحویل سال نو در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد ساری به مناسبت شهادت امام هادی، غبار روبی مساجد شبانه‌روزی بین راهی و اعزام روحانی برای برگزاری نماز جماعت با هماهنگی سازمان تبلیغات، نوروز خوانی در سطح شهر و روستا و در مراکز سالمندان و اجرای کارناوال نوروز خوانی  از میدان ابن شهر آشوب میدان ساعت تا میدان ولایت، برگزاری نمایشگاه مد و لباس ایرانی و اسلامی، اجرای چندین نمایش‌های تئاتر از جمله شب‌های سیب زمینی و اسب‌های پشت پنجره را بخشی از برنامه‌های این کمیته در ایام نوروز در ساری اعلام کرد.

انتهای پیام/ش

نظر شما