شناسهٔ خبر: 24648160 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

عضو شورای مرکزی حزب الله:

عربستان سعودی، هیتلر عصر است/ ایران حامی عراق و سوریه در مقابل خطر داعش است

حوزه/ شیخ نبیل قاووق عضو شورای مرکزی حزب الله گفت: کسانی که در یمن علیه کودکان، زنان و پیرمردان مرتکب جنایت ها شدند و آن را در دریای خون غرق کرده و ملت فقیر آن را در محاصره قرار داده اند، هیتلر عصر حاضر هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شیخ نبیل قاووق عضو شورای مرکزی حزب الله کسانی که در یمن علیه کودکان، زنان و پیرمردان مرتکب جنایت ها شدند و آن را در دریای خون غرق کرده و ملت فقیر آن را در محاصره قرار داده اند، هیتلر عصر حاضر و عرب هستند؛ چراکه آنها باعث گسترش تنفر و کینه توزی شده و اموال فراوانی را برای تحریک ملت ها علیه یکدیگر هزینه می کند.

وی افزود: ایران کشوری است که از عراق و سوریه در مقابله با خطر گسترش داعش حمایت کرد و اگر جان فشانی ها و کمک های ایران نبود، داعش بر کشورهای حاشیه خلیج فارس مسلط شده بود و حتی به خود اروپا رسیده بود.

شیخ قاووق با اشاره به اینکه آخرین سیاست نادرست عربستان سعودی، دخالت آن در امور داخلی لبنان و حضور فعّال آن در خط انتخابات آینده است، افزود: دخالت های سعودی ها، لبنانی ها را علیه همدیگر تحریک می کند و وضعیت چند دستگی و آشفتگی سیاسی را به لبنان بازمی گرداند و آن را وارد فتنه داخلی تازه ای می کند.

عضو ارشد حزب الله ادامه داد: عربستان سعودی با دخالت در انتخابات و تنظیم لیست ها و حمایت از نامزدها برای مقابله با حزب الله، می خواهد معادله های سیاسی داخلی را تغییر دهد و خسارت هایش را در عراق، یمن و سوریه جبران کند، امّا هر چقدر هم که تلاش کند، ذره ای نخواهد توانست معادلات داخلی را تغییر دهد و جز شکست چیز دیگر درو نخواهد کرد.

وی تاکید کرد: رزمایشی که این روز ها توسط ارتش رژیم اسرائیل و آمریکا برگزار می شود، به صورت رسمی نشان می دهد که اسرائیل به اینکه مقاومت می تواند عمق اسرائیل را هدف قرار دهد، معترف است و اسرائیل نمی تواند با موشک های مقاومت و نه با حزب الله به تنهایی مقابله کند.

شیخ قاووق تاکید کرد: مقاومت امروز در برابر گسترش پروژه اسرائیلی در منطقه قرار دارد و همزمانی که عربستان سعودی برای بستن قرار داد عصر تلاش می کند و عادی سازی روابط با اسرائیل را ترویج می کند، این مقاومت است که اسرائیل را هراسان کرده است و مقاومت پناهگاه امت و مایه کرامت آن است.

نظر شما