شناسهٔ خبر: 24640073 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

آموزش 300 قرآن آموز در مؤسسه قرآنی ثارلله تبریز

گروه فعالیت‌های قرآنی- مدیر مؤسسه قرآنی ثارلله تبریز، با بیان اینکه 300 قرآن آموز در کلاس‌های آموزشی این موسسه قرآنی حاضر می‌شوند، گفت: قرآن آموزان در رشته‌های روخوانی، روان خوانی، صوت و لحن، تجوید و تواشیح مشغول آموزش هستند.

صاحب‌خبر -

مرتضی پولادی، مدیر مؤسسه قرآنی ثارلله تبریز، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، با بیان اینکه 300 قرآن آموز در کلاس‌های آموزشی این موسسه قرآنی حاضر می‌شوند، گفت: قرآن آموزان در رشته‌های روخوانی، روان خوانی، صوت و لحن، تجوید و تواشیح مشغول آموزش هستند.

آموزش 300 قرآن آموز در مؤسسه قرآنی ثارلله تبریز
وی افزود: اگر با جان و دل آیات قرآن کریم را که به عنوان کامل ترین نسخه موفقیت برای زندگی افراد پیچیده شده است را باور و آنها را در زندگی خود عملی کنیم به طور قطع آثار چشم گیر و فروانی در زندگی هر فرد خواهد داشت و می تواند تحول بزرگی را در زندگی ما ایجاد کند.
پولادی، از پایه های سنی قرآن آموزان این خانه قرآن گفت و خاطرنشان کرد: قرآن آموزان در این خانه قرآنی در رده های سنی نونهال، نوجوان، جوان و بزرگسال هستند.
مدیر موسسه ثارلله تبریز یادآور شد: قرآن، كلام ارجمند خداوند و واسطه انس بندگان با خداست. راهنمای آدمی از ضلالت ها و پناهگاه او در فتنه ها، جدا كننده حق از باطل و نیكوترین سخن و رساترین اندرز و سفره گسترده الهی در میان بندگان است تا از خوان نعمتش جسم و جان خویش راحیات بخشند و زندگی سرد و زمستانی خویش را با انس با قرآن بهاری كنند. مگر نه آنكه بهار قرآن بهار دلهاست و بهار، زیباترین فصل طبیعت، آنانكه قلب خویش را با قرآن همنشین ساختند نه یک فصل حیاتشان كه تمامی فصول زندگیشان دراین جهان و آن جهان بهاری است.
وی با اشاره به فرموده پیغمبر(ص) افزود: پیامبراکرم(ص) می فرمایند: نگاه كردن به خطوط قرآن بدون خواندن آن عبادت است.
پولادی تلاوت قرآن را تاثیرگذار در تزکیه انسان دانست و تاکید کرد: بر اساس آیات قرآن، تلاوت آیات الهی موجب اصلاح افراد، انجام کارهای خیر و تزکیه انسان می شود و غفلت از قرآن که زمینه ساز تقواپیشگی است رویگردانی بزرگی است به سمت خروج از ایمان.

نظر شما