شناسهٔ خبر: 24637824 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه مردم‌سالاری | لینک خبر

اخبار

صاحب‌خبر -

ورود سینما به بورس 
فرصت جدید اقتصادی است

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی‌ورود سینما به بورس را فرصتی جدید برای اقتصاد هنر در کشور دانست. به گزارش ایرنا، در پیام توئیتری سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی‌آمده است: حضور پردیس‌ها و فیلم‌های سینمایی در بورس، فرصت جدیدی برای اقتصاد هنر است. محمدمهدی حیدریان رییس سازمان سینمایی در ایام برپایی سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در یکی از برنامه‌های تلویزیونی خبر از ورود سینمای ایران به بورس داده بود. 
وی در این باره اظهار کرده بود که با سازمان بورس توافقات لازم انجام شده است که پس از جشنواره فیلم فجر، صندوق‌های ویژه سرمایه‌گذاری در سینما با نام «صندوق‌های جسورانه «رونمایی ‌شود. به گفته وی، این مهم یکی از راه‌های سرمایه‌گذاری مردم در سینمای ایران خواهد بود.  با سازمان بورس توافقات لازم انجام شده است تا پس از جشنواره فیلم فجر، صندوق‌های ویژه سرمایه گذاری در سینما با نام «صندوق‌های جسورانه» رونمایی ‌شود.

«الیور توئیست» با تالار وحدت خداحافظی می‌کند

نمایش موزیکال «الیور توئیست» با ١٢٢ اجرا و بیش از ۱۰۰ هزار تماشاگر به ایستگاه پایانی اجرای خود در تالار وحدت رسید.
به گزارش مهر، امروز شنبه ٢٦ اسفند نمایش موزیکال «الیور توئیست» با صد و بیست و دومین  اجرا به کار خود پایان می‌دهد. این نمایش که از آذر سال جاری اجراهای خود را در تالار وحدت آغاز کرد، ۲۶ اسفند آخرین اجرای خود را روی صحنه تالار وحدت می‌برد. علاوه بر گروه موسیقی «بادی کارا» به رهبری بردیا کیارس و گروه آوازی به سرپرستی‌هادی قضات، بیش از ١٠٠ بازیگر خردسال و هنرمندان جوان تئاتر که در دوره‌های فشرده آواز و حرکت آموزش دیده بودند علاوه بر حرکات فرم و هم آوایی در صحنه‌های مختلف موزیکال «الیور توئیست» در کنار چهره‌های شناخته شده ای همچون آتیلا پسیانی، مهناز افشار، نوید محمد زاده، سعید چنگیزیان، ستاره پسیانی، هوتن شکیبا، داریوش موفق و امیر کاوه آهنین جان  ایفای نقش کردند.
همچنین محمد رضا کوهستانی به عنوان دراماتورژ، احمد سلیمانی، دستیار کارگردان سهیل دانش اشراقی به عنوان مدیر هنری و طراح صحنه، مرتضی نجفی طراح نور، علی براتی طراح حرکت، سارا اسکندری طراح چهره پردازی و شیما میرحمیدی طراحی لباس و اکسسوار را در موزیکال «الیور توئیست» برعهده داشتند. میثم احمدی به عنوان مجری طرح و محمد قدس به عنوان مدیر تولید در این پروژه حسین پارسایی کارگردان این نمایش را همراهی کردند.

یک برنامه شبانه برای نوروز

جنگ شبانه «شب فیروزه‌ای» کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیما، از شنبه (۲۶ اسفند ماه) حوالی ساعت ۲۱ بر روی آنتن می‌رود.
به گزارش روابط عمومی‌شبکه پنج سیما، محمد قنبری ـ تهیه‌کننده جنگ شبانه «شب فیروزه‌ای» در توضیح بیشتر گفت: این برنامه از ۲۶ اسفند ماه شروع تا ۱۳ فروردین ۹۷ با طراحی جدید در ساختار و محتوا مهمان خانه مخاطبان می‌شود.
وی ادامه داد: این برنامه با اجرای ابوالفضل آقاخانی با حضور مردم و هنرمندان این بار از شهر تهران به روی آنتن می‌رود و ما میزبان مردم  در برج میلاد هستیم. جنگ شبانه «شب فیروزه‌ای» از ۲۶ اسفند ماه حوالی ساعت ۲۱ شروع و تا پایان ۱۳ فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

برچسب‌ها:

نظر شما