شناسهٔ خبر: 24616629 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه اطلاعات | لینک خبر

اخبار کوتاه خارجی

صاحب‌خبر -
 

تلاش نویربرای رسیدن به روسیه
دروازه‌بان بایرن مونیخ هنوز از زمان بازگشت خود به فوتبال مطلع نیست.
به گزارش بیلد، مانوئل نویر، دروازه‌بان آلمانی تیم بایرن مونیخ مدت‌هاست که به دلیل مصدومیت همراه تیمش نیست و حتی گمانه زنی‌های زیادی هم درباره زمان بازگشت او به فوتبال شنیده می‌شود. مانوئل نویر، دروازه‌بان باتجربه بایرن مونیخ که قبلا دو عمل جراحی روز زانوی پایش داشت، از همان ناحیه دچار مصدومیت شد تا اتفاق بدی برای بایرنی‌ها رخ دهد.هر چند در ابتدا عنوان شده بود که این دروازه‌بان نمی‌تواند تا پایان سال ۲۰۱۷ به رقابت‌های بوندسلیگا بازگردد ولی هنوز در حالی که ۳ ماه تا جام جهانی باقی مانده است هم حضور این دروازه‌بان در بایرن مونیخ در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. در همین رابطه مانوئل نویر در صحبتی کوتاه گفت: نمی‌دانم چه زمانی به فوتبال باز خواهم گشت. من تمام تمرینات و برنامه‌های خودم را پیش می‌برم و تلاش می‌کنم تا خودم را به جام جهانی برسانم و بتوانم در دروازه تیم ملی آلمان حضور داشته باشم.

مورینیو :من مقصر حذف از لیگ قهرمانان هستم
سرمربی منچستریونایتد به مقصر بودن خود در حذف تیمش از لیگ قهرمانان اروپا اعتراف کرد.
به گزارش آس، منچستریونایتد در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دو بر یک مغلوب سویا شد و از صعود به دور بعد بازماند. ژوزه مورینیو پس از حذف تیمش از رقابت های اروپایی گفت: ناراحت هستیم. فوتبال این چنین است و می دانستیم با نتیجه صفر بر صفر در دیدار رفت سویا به دنبال تکمیل ماموریت خود خواهد بود که این کار را به خوبی انجام داد. سرمربی پرتغالی افزود: برخی ها احساس می کنند سویا تیم برتر بود اما من چنین عقیده ای ندارم. سویا در اولدترافورد بازی را در اختیار داشت و شانس گلزنی پیدا کرد. نتیجه عادلانه تساوی با گل بود که سویا می توانست صعود کند. دقایق آخر بازی عادی نبود چون بازی کاملا از کنترل خارج شده بود. مورینیو درباره مقصر این شکست گفت: زمانی که پیروز می شویم همه پیروز شدند و هنگامی که شکست می خوریم سرمربی بازنده است. این قضیه برای همه تیم ها است. امشب من شکست خوردم و اشتباه کردم.

دی فرانچسکو: رم به رویاپردازی خود در لیگ قهرمانان ادامه می‌دهد
سرمربی رم بعد از پیروزی برابر شاختار در لیگ قهرمانان اروپا به ستایش از عملکرد شاگردانش پرداخت و آنها را شایسته این پیروزی دانست.
به گزارش مدیاست، رم در دور برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از شاختار دونتسک اوکراین پذیرایی کرد. جالوروسی که در دیدار رفت با نتیجه‌ دو بر یک برابر شاختار تن به شکست داد در دیدار برگشت توانست با یک گل به پیروزی برسد تا به دور بعد راه پیدا کند. دی فرانچسکو از پیروزی ارزشمندی که تیمش به دست آورد خوشحال است. او در نشست خبری بعد از بازی، گفت‌: در این دیدار حساس و سخت هم از نظر فنی و هم از نظر تاکتیکی بسیار خوب بودیم چرا که اجازه هیچ گونه خودنمایی را به شاختار ندادیم. در فوتبال هر تیمی که از اشتباهات حریف استفاده کند برنده بازی خواهد بود.سرمربی رم ادامه‌ داد: بازیکنان رم مردانه بازی کردند و از اشتباه حریف نهایت استفاده را بردند تا پیروز این بازی حساس شوند.
می خواهیم با رویا پردازی خود در لیگ قهرمانان ادامه‌ دهیم.

خوشحالی مونتلا پس از پیروزی تاریخی برابر منچستریونایتد
سرمربی سویا که از پیروزی تاریخی تیمش مقابل منچستریونایتد در لیگ قهرمانان اروپا خوشحال است با رسانه ها صحبت کرد. به گزارش موندو دپورتیوو، سویا در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دو بر یک منچستریونایتد را در اولدترافورد شکست داد و به دور بعد صعود کرد. وینچنزو مونتلا پس از بازی گفت: خیلی خوشحالم چون توانستیم یک صعود تاریخی داشته باشیم. به خاطر بازیکنان و هوادارانی که برای حمایت تیم به منچستر سفر کردند خوشحالم. یک روز فوق العاده بود. سرمربی سویا در پایان اظهار داشت: پس از ۶۰ سال توانستیم به مرحله یک چهارم نهایی صعود کنیم. این پیروزی که برابر تیم قدرتمند یونایتد به دست آمد به ما اعتماد به نفس زیادی خواهد داد. بازی خوبی به نمایش گذاشتیم و معتقدم شایسته صعود بودیم.

نظر شما