شناسهٔ خبر: 24614584 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نود | لینک خبر

ورود دختران تراکتوري به ورزشگاه با تيپي ساده+عکس

دو دختر تبريزي با تغيير پوشش خود توانستند در بازي آسيايي تراکتورسازي و الجزيره حضور پيدا کنند.

صاحب‌خبر -

با وجود اينکه طي ساليان اخير برخي مسؤولان ورزشي و سياسي کشور در تلاش بودند که زمينه حضور بانوان را در ورزشگاه‌ها براي تماشاي بازي‌هاي فوتبال آقايان فراهم کنند، اما تا به امروز چنين اتفاقي رخ نداده و به دليل اين ممنوعيت، برخي دختران که هوادار پر و پا قرص تيم‌ها هستند، با تغيير پوشش وارد استاديوم‌ها مي‌شوند.

در يک فصل گذشته بارها شاهد حضور بانوان تماشاگر که با تغيير چهره و گريم کردن به ورزشگاه‌ها و به ويژه استاديوم آزادي آمده‌اند، بوده‌ايم؛ اما در بازي روز گذشته تراکتورسازي و الجزيره امارات در چارچوب هفته چهارم ليگ قهرمانان آسيا نيز که در ورزشگاه يادگار امام تبريز برگزار شد نيز چنين اتفاقي افتاد.

در حالي که دو ساعت به آغاز بازي تراکتورسازي و الجزيره باقي مانده بود، دو دختر تبريزي که به طور مشترک پرچم روي دوش و کلاهي بر سر داشتند و صورت خود را رنگ قرمز کرده بودند، يکي از آنها با بر تن داشتن کاپشن پسرانه و ديگري با پوشيدن پيراهن و کت مردانه با چهره ويژه و جالب توجه‌تري وارد ورزشگاه يادگار امام شد.

البته به غير از اين دو تماشاگر دختر تبريزي، يک خانم هواداري هم در استاديوم يادگار امام تبريز بود که از تيم الجزيره امارات حمايت مي‌کرد.

نظر شما