شناسهٔ خبر: 24614465 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نود | لینک خبر

صعود دو تيم از غرب و شرق آسيا قطعي شد

دو تيم الدحيل از غرب آسيا و شانگهاي SIPG از شرق آسيا، صعود خود به مرحله حذفي را قطعي کردند.

صاحب‌خبر -

رقابت هاي ليگ قهرمانان آسيا که با حضور 8 گروه در غرب و شرق قاره پهناور آسيا برگزار مي شود، هفته چهارم در مرحله گروهي را پشت سر گذاشت تا دو هفته باقي مانده نقش حياتي در صعود تيم ها به دور بعد داشته باشد.


با اين حال و با وجود اينکه دو ديدار هنوز باقي مانده است، تيم الدحيل قطر که روزهاي بسيار خوبي را تجربه مي کند و شانگهاي SIPG با نتايجي که کسب کردند، صعود خود به دور بعد را قطعي کردند.


نماينده قطر از 4 بازي گذشته، 4 پيروزي کسب کرده و با خيال راحت و با فاصله 6 امتيازي نسبت به تيم دوم جدول رده بندي که ذوب آهن با 6 امتياز است، صعود خود را به مرحله حذفي مسجل کرده است.


در سوي ديگر قاره پهناور آسيا بهترين شرايط براي تيم شانگهاي SIPG از کشور چين رقم خورده است؛ آنها که از وجود ستاره هايي نظير هالک و اسکار در ترکيب تيم خود بهره مي برند، در 4 ديدار ابتدايي 10 امتياز کسب کرده اند و تيم هاي دوم و سوم با فاصله 5 امتيازي پشت سر اين تيم قرار دارند، اما چون بازي هفته پنجم اين تيم برابر کاوازاکي از ژاپن است که رتبه چهارم را با يک امتياز در اختيار دارد و نماينده کره و استراليا بايد به مصاف يکديگر بروند، صعود شاگردان ويتور پريرا را مي توان از همين حالا در ميان 16 تيم حاضر در مرحله يک هشتم نهايي مسابقات دانست.


در ميان تيم هاي ايراني در پايان هفته چهارم، پرسپوليس تهران با 9 امتياز از شانس بسيار بالايي براي صعود برخوردار است و ذوب آهن نيز با 6 امتياز مي تواند دومين صعود کننده پس از الدحيل باشد.


استقلالي ها نيز که در گروه مرگ قاره قرار گرفته اند، در حال حاضر با 6 امتياز صدرنشين هستند ولي با توجه به ديدار خانگي برابر الريان قطر که هم امتياز با آنها است، از شانس بالايي برخوردار هستند. برخلاف اين سه نماينده ايران، که شرايط نسبتا خوبي دارند، تراکتوري ها از چهار بازي گذشته، تنها 2 تساوي کسب کرده اند تا صعود آنها به اما و اگرهاي زيادي وابسته باشد.

نظر شما