شناسهٔ خبر: 24580559 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه اطلاعات | لینک خبر

تداوم صدرنشینی استقلال با تساوی مقابل العین

صاحب‌خبر -
 

دیدار تیم فوتبال استقلال و العین امارات در گروه چهارم لیگ قهرمانان آسیا با تساوی به پایان رسید.
به گزارش فارس، استقلال و العین در دیداری از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۹ در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند. این بازی با تساوی یک بر یک استقلال به پایان رسید.
گل‌های این دیداردر دقیقه ۴۲ از روی نقطه پنالتی توسط تیام برای استقلال به ثمر رسید و شیوتانی در دقیقه ۷۸ گل تساوی العین را بنام خود ثبت کرد.
ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، پژمان منتظری، سیدمجید حسینی، وریا غفوری(۴۶- خسرو حیدری)، امید نورافکن، امید ابراهیمی، فرشید باقری، سرور جباروف(۷۹ -جابر انصاری)، داریوش شجاعیان، فرشید باقری و مامه تیام(۶۰- علی قربانی)
ترکیب العین: خالد عیسى، محمد أحمد(۸۰-دیاکی)، اسماعیل أحمد، مهند سالم، شیوتانی، أحمد برمان(۶۵- الاحبابی)، محمد عبدالرحمن، عمر عبدالرحمن، ریان یسلم، أحمد خلیل(۶۵-عامر عبدالرحمان) و مارکوس برگ.
با توجه به پیروزی الریان مقابل الهلال و تساوی استقلال مقابل العین دو تیم استقلال و الریان با ۶ امتیاز و شرایط مساوی از لحاظ گل زده و گل خورده از دو تیم دیگر شرایط بهتری دارند که با توجه به تساوی استقلال در خانه حریف، ‌آبی‌پوشان در صدر قرار می‌گیرند و الریان تیم دوم جدول است. العین با ۴ امتیاز در رده سوم و الهلال با ۲ امتیاز قعر نشین است.
شکست ذوب آهن برابر الوحده
دیدار تیم‌های ذوب آهن ایران و الوحده امارات هم با پیروزی تیم میزبان به پایان رسید.
در ادامه مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از گروه Bذوب آهن ایران از ساعت ۱۸:۳۰ در امارات مهمان الوحده این کشور بود که این دیدار با برتری ۳ بر صفر نماینده امارات به پایان رسید.ذوب آهن با این شکست ۶ امتیازی ماند اما همچنان پس از الدحیل که صعود کرده در رده دوم باقی ماند.
تراکتور به دنبال حفظ امید
همچنین در ادامه همین مسابقات پرسپولیس و تراکتورسازی در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا برابر نمایندگان اماراتی به میدان خواهند رفت.
در ادامه‌ هفته‌ چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از گروه A امروز از ساعت ۱۶ تراکتورسازی ایران در ورزشگاه یادگار امام تبریز از الجزیره امارات میزبانی خواهد کرد.
شاگردان سائلام که پیش از این در سه دیدار قبلی خود دو شکست و یک تساوی در کارنامه خود ثبت کرده‌اند حالا امیدوارند با پیروزی برابر حریف اماراتی چهار امتیازی شده و شانس‌های صعود خود را از این گروه زنده نگه دارند. تراکتورسازی در آخرین دیداری که در لیگ برتر انجام داد با ارائه نمایشی ناامید کننده برابر پیکان ۹ نفره شکست خورد تا پایین‌تر از گسترش فولاد تبریز در جایگاه دهم جدول رده‌بندی قرار گرفت. رضا شربتی تنها بازیکن تراکتورسازی است که به علت مصدومیت نمی‌تواند تیمش را برابر تیم اماراتی همراهی کند.
نکته حاشیه‌ای و جالب در تراکتورسازی تبریز اخراج امید عالیشاه است. بازیکن سابق پرسپولیس که به خاطر گذراندن دوران سربازی به عضویت این تیم تبریزی در آمده بود، پس از حضور در یک برنامه زنده تلویزیونی از باشگاه تراکتورسازی اخراج شد. در دیگر دیدار این گروه الاهلی عربستان از ساعت ۲۰:۴۵ از الغرافه قطر میزبانی خواهد کرد.
پرسپولیس در اندیشه صعود
در گروه Cاین رقابت‌ها هم امروز پرسپولیس ایران در دوبی از ساعت ۱۸:۴۵ ‌دقیقه مهمان الوصل امارات خواهد بود. شاگردان برانکو که یک هفته‌ قبل برابر این تیم اماراتی با گل‌های فرشاد احمدزاده و علی علیپور به پیروزی رسیدند، حالا به همراه دو تیم شش امتیازی دیگر در این گروه امیدوار هستند تا با پیروزی در چهارمین دیدار خود ۹ امتیازی شده و راه‌ صعود خود به مرحله یک هشتم نهایی را هموارتر کنند. برانکو در این دیدار تمام بازیکنانش را به استثنای شایان مصلح که به دلیل مصدومیت همراه تیم تمرین نکرد در اختیار نخواهد داشت.
پرسپولیس برای رویارویی مقابل تیم اماراتی چهار بازیکن یک اخطاره دارد که در صورت دریافت کارت زرد دوم، دیدار بعدی تیم‌شان برابر نسف قارشی ازبکستان را از دست خواهند داد. فرشاد احمدزاده، سید جلال حسینی، علیرضا بیرانوند و شجاع خلیل زاده، بازیکنانی هستند که در صورت دریافت کارت زرد از بازی بعدی تیمشان محروم می‌شوند.

برچسب‌ها:

نظر شما