شناسهٔ خبر: 24558849 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

جذب نیرو در بیمارستان شهدای زاگرس ایلام قبل از افتتاح آن بوده است

میرحسین سیدزاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: زمان جذب نیروها در بیمارستان شهدای زاگرس حوزه درمان شکل نگرفته بود و این حوزه که مدیریت آن

صاحب‌خبر - میرحسین سیدزاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: زمان جذب نیروها در بیمارستان شهدای زاگرس حوزه درمان شکل نگرفته بود و این حوزه که مدیریت آن واگذار شد از اول تیرماه امسال راه اندازی شد.
وی افزود: در خصوص شیوه اداره، استخدام و ارائه خدمات در بیمارستان میلاد سلامت ایلام (شهدای زاگرس) در کانال های تلگرامی و سایت های خبری مبنی بر نحوه آزمون، استخدام و مبلغ ثبت نام شرکت کنندگان درج شد و موجی از انتقادات بر جذب نیروها شکل گرفت.
سیدزاده با بیان اینکه عده ای معتقدند افرادی در آزمون پذیرفته شدند اما افراد دیگری جایگزین آنها شده است،یادآور شد: این مشکلات و انتقادات بصورت مکاتبه ای و تلفنی به هیات مدیره و مدیر عامل این مجموعه ابلاغ شده و در این راستا پیگیری های لازم صورت گرفته و در دست بررسی است.
وی با بیان اینکه افتتاح هر طرح و پروژه ای، در ابتدا با کاستی هایی همراه است، گفت: در این راستا بیمارستان های هلدینگ به صورت هیات مدیره ای و خودگردان اداره می شوند و هیات مدیره باید برای ارتقا کیفیت خدمات خود و افزایش بهره وری و همچنین کاهش هزینه ها تلاش کند.
سیدزاده گفت: بررسی های لازم صورت گرفته و دستگاه نظارتی بمدت یک ماه در این مرکز در ایلام مستقر شده و پس از اعلام نتیجه نهایی بازرسی، مسئولان در تهران، سازمان تامین اجتماعی و حوزه درمان تصمیمات خود را جهت رفع دغدغه های شهروندان ایلامی اتخاذ و با شفاف سازی در خصوص حواشی بوجود آمده به استحضار مردم استان خواهد رسید.
وی در خصوص مشکلات مالی این مرکز افزود: بیمارستان های دولتی و خصوصی با نزدیک شدن به سال جدید مشکل مالی پیدا می کنند که در این زمینه مجلس و سایر دستگاه ها از نظر مالی آنها را مورد حمایت قرار می دهند.
سیدزاده تاکید کرد: این بیمارستان هم از نظر مالی و هم از نظر تامین نیروی متخصص مورد حمایت قرار می گیرد و در تلاشیم این مرکز به یکی از مراکز درمانی نمونه ایلام تبدیل شود.
بیمارستان شهدای زاگرس تامین اجتماعی ایلام در زمینی به مساحت 6 هزار متر مربع در چهار طبقه احداث شده و دارای بخش های جراحی، داخلی، اتاق های عمل، اورژانس، رادیولوژی، درمانگاه، آی سی یو، آزمایشگاه و 2 اتاق عمل زنان و زایمان است که 11 اردیبهشت ماه سال جاری در روز جهانی کارگر افتتاح و به بهره برداری رسید.
معاون هماهنگی و نظارت مجموعه بیمارستان‌های میلاد روز شنبه برای حضور در آیین گرامیداشت روز زن و بررسی مشکلات بیمارستان شهدای زاگرس به ایلام سفر کرده بود.
7180/6034
انتهای پیام

نظر شما