شناسهٔ خبر: 24423508 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

وضعیت بنزین در ایام نوروز چگونه خواهد بود؟

منبع: فارس

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: خوشبختانه وضعیت ذخیره بنزین و گازوئیل برای تعطیلات نوروز در حد ایده‌ال است،مشکلی بابت سوخت‌رسانی در این ایام نداریم.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، محمدرضا موسوی‌خواه مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با اشاره به برگزاری  جلسات هماهنگی بین جایگاه‌داران سوخت سراسر کشور و شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی به منظور عرضه پایدار و مطمئن فرآورده‌های نفتی بنزین و گازوئیل در ایام نوروز، گفت: بر اساس تصمیم‌گیری صورت گرفته کارمزد جایگاه‌داران از سال ۹۶ به میزان نرخ تورم تعدیل خواهد شد تا جایگاه‌داران بتوانند با خیال راحت به مردم خدمت‌رسانی کنند.

بیشتر بخوانید:

آغاز به کار پمپ بنزین اینترنتی در تهران

فروش بنزین ارزان غیرقانونی نیست

این مقام مسئول با اشاره به اینکه نرخ جدید مطابق با نرخ تورم خواهد بود، تصریح کرد: برنامه‌ریزی برای تعدیل نرخ کارمزد سال۹۷ نیز در حال انجام است و امیدواریم تا فروردین ماه این موضوع نیز نهایی شود.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با اشاره به ذخیره‌سازی بنزین و گازوئیل برای تعطیلات نوروز،‌گفت:خوشبختانه وضعیت ذخیره بنزین و گازوئیل برای تعطیلات نوروز در حد ایده‌ال است،مشکلی بابت سوخت‌رسانی در این ایام نداریم و پیش‌بینی‌های لازم در این باره شده است.

نظر شما