شناسهٔ خبر: 24361312 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

دیدار رئیس مدیریت بحران کشور با خانواده جانباختگان هواپیمای یاسوج

به گزارش ایرنا، وی از روز گذشته در استان و محل قرارگاه این سانحه هوایی واقع در منطقه کوه گل سی سخت حضور دارد. نجار همچنین امروز در مراسم یادبود برخی از این

صاحب‌خبر - به گزارش ایرنا، وی از روز گذشته در استان و محل قرارگاه این سانحه هوایی واقع در منطقه کوه گل سی سخت حضور دارد.
نجار همچنین امروز در مراسم یادبود برخی از این جان باختگان در مسجد قبا یاسوج شرکت کرد.
وی با تسلیت به این خانواده‌ها، گفت: شرایط نامساعد جوی اجازه انجام عملیات جست و جو و انتقال پیکر جانباختگان این سانحه هوایی تلخ و ناگوار را تاکنون نداده است.
وی اظهار داشت: تمامی شرایط لازم و امکانات برای انجام عملیات جست و جو در منطقه توسط امدادگران و کوهنوردان متخصص برای انجام این کار فراهم شده که البته شرایط نامساعد جوی مانع از پیش روی نیروها به سمت محل سانحه شده است.
نجار افزود: تاکنون اقدام‌های لازم برای شناسایی و انتقال پیکر جانباختگان این سانحه هوایی انجام شده و در آینده نیز از هیچ تلاشی دریغ نمی‌شود.
وی بیان کرد: انتظار می‌رود که خانواده جانباختگان این سانحه هوایی تا زمان شناسایی و انتقال پیکر عزیزانشان صبر و حوصله داشته باشند.
پرواز شماره 3704 هواپیمایی آسمان با 60 مسافر و 6 خدمه پروازی ساعت 8 صبح روز یکشنبه تهران را به مقصد یاسوج ترک اما در نزدیکی سمیرم اصفهان سقوط کرد.
این هواپیما از نوع ای تی آر 72 پس از 55 دقیقه از صفحه رادار مرکز کنترل خارج می‌شود و بر اساس اعلام اورژانس خبر سقوط این هواپیما در منطقه کوهستانی پادنای سمیرم اعلام شد.
این هواپیما هر روز یک پرواز از تهران به یاسوج و یک پرواز بر عکس داشت که به‌طور میانگین 50 تا 60 مسافر حمل می‌کرد.
روز سه شنبه پس از 48 ساعت جست و جو اعلام شد که لاشه این هواپیما در کوه‌های نقل در مرز بین شهرستان‌های سمیرم از توابع اصفهان و دنا در کهگیلویه و بویراحمد پیدا شد.
3016/7535/6110
انتهای پیام

نظر شما