شناسهٔ خبر: 24306726 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

قطعی شدن حضور 19 تیم داخلی و خارجی در تورنمنت کشتی جام شهید هاشمی نژاد

ساری- ایرنا- رئیس هیات کشتی بهشهر از قطعی شدن حضور چهار تیم خارجی و 15 تیم داخلی برای شرکت در پانزدهمین دوره مسابقات بین المللی کشتی آزاد جام شهید هاشمی نژاد به میزبانی این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا ، شهرام جعفری یکشنبه شب در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت : پانزدهمین دوره این مسابقات با هماهنگی های صورت گرفته با فدراسیون کشتی ، روزهای 10 و 11 اسفند در سالن ورزشی شهید هاشمی نژاد بهشهر برگزار می شود.
وی افزود : تاکنون حضور کشورهای روسیه ، گرجستان ، آذربایجان و ارمنستان برای حضور در این رقابت ها قطعی شده و کشور ترکمنستان و جمهوری داغستان و تاجیکستان هم آمادگی خود را برای شرکت در این مسابقات اعلام کردند اما هنوز قطعی نشده است.
رئیس هیات کشتی بهشهر با اعلام اینکه هزینه این دوره از مسابقات بالغ بر 320 میلیون تومان در نظر گرفته شده است ، یادآور شد: تنها 30 درصد این هزینه ها از شهرستان و بقیه از استان و کشور تامین می شود.
جعفری با اعلام اینکه 40 داور و کمک داور و جدول نویس این مسابقات را همراهی می کنند ، افزود : تلاش داریم تا این دوره از مسابقات از سطح کیفی بالاتری نسبت به گذشته برگزار شود.
وی در مورد جایزه نفرات برتر این مسابقات هم توضیح داد : نفرات اول تا سوم تیم های خارجی این دوره از مسابقات به ترتیب نفر اول 500 دلار، نفر دوم 300 دلار و نفرات سوم مشترک 200 دلار دریافت می کنند.
** رعایت استانداردهای جهانی
رییس اداره ورزش و جوانان بهشهر هم گفت که بر اساس برنامه ریزی های انجام شده در برگزاری این این دوره از مسابقات برای اولین بار استانداردهای جهانی در این مسابقات رعایت می شود.
فرشاد آذری مهم ترین دغدغه را تامین مالی عنوان کرد و افزود : در بخش اجرایی این دوره از مسابقات هیچ مشکلی وجود ندارد اما در بخش مالی امیدواریم مسئولان شهرستانی حمایت های بیشتری از این دوره از مسابقات داشته باشند.
وی گفت: این مسابقات در 10 وزن برگزار می شود و همه برنامه ریزی ها برای برگزاری این مسابقات انجام و امکانات فراهم است و باید تعهد و خود مسئولیتی برای کمک به این جام ، افزایش یابد.
چهاردهمین دوره این مسابقات 20 و 21 بهمن سال 95 به میزبانی بهشهر و با حضور 18 تیم داخلی و چهار تیم خارجی برگزار شده بود.
در آن دوره تیم بهشهر با 71 امتیاز قهرمان شده بود و تیم های تهران با 51 امتیاز به مقام دوم و داغستان با 51 امتیاز به مقام سوم رسیده بود.
7332/1654

انتهای پیام /*

نظر شما