شناسهٔ خبر: 24302772 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

امروز

تفاهم‌نامه همکاری اتاق تعاون ایران با کمیته امداد امام خمینی(ره) با هدف اشتغالزایی امضا شد

عصر امروز تفاهم‌نامه همکاری اتاق تعاون ایران با کمیته امداد امام خمینی (ره) با هدف ایجاد اشتغال از مسیر تعاونی‌ها با حضور رؤسای این دو مجموعه امضا شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، عصر امروز تفاهم‌نامه‌ای بین اتاق تعاونی ایران و کمیته امداد امام خمینی (ره) با حضور پرویز فتاح رئیس کمیته امداد و بهمن عبداللهی رئیس اتاق تعاون ایران، ماشاالله عظیمی عضو هیأت رئیسه اتاق تعاونی ایران امضاء شد.

این تفاهم‌نامه همکاری مشترک بر استناد به اصول 28 و 42 قانون اساسی و قانون سیاست‌های کلی حاکم بر آن و همچنین در راستای محرومیت‌زدایی و کمک به اقشار آسیب‌پذیر و نیازمند جامعه با رویکرد توانمندسازی آنان امضا شد.

همچنین بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بالقوه طرفین برای ارائه خدمات حمایتی و توانمند‌سازی گروه‌های هدف کمیته امداد و همچنین استقلال اقتصادی نیازمندان با ارائه خدمات اجتماعی و فرهنگی و معیشتی در قالب تشکیل تعاونی‌های تولیدی، توزیعی و خدماتی از اهداف این تفاهم‌نامه اعلام شد.

طبق این تفاهم‌نامه همکاری برای ارائه مشاوره‌های شغلی و برنامه‌ریزی برای ارتقا مهارت‌های متقاضیان اشتغال نیز از دیگر اهداف این تفاهم نامه اعلام شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما