شناسهٔ خبر: 24302509 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

سمنان| طرح تشدید نظارت بر بازار شب عید در سرخه اجرا می‌شود

R41366/P1377/S6,64/CT11

فرماندار سرخه گفت: طرح تشدید نظارت بر بازار شب عید در سرخه اجرا می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سرخه، علی مؤیدی زاده بعدازظهر امروز در کارگروه تنظیم بازار این شهرستان اظهار داشت: جلوگیری از گرانی و عرضه محصولات باکیفیت یکی از مهم‌ترین مطالبات مردم و رویکردهای دولت در ایام پایانی سال است.

وی با بیان اینکه مردم سرخه نگران کالاهای اساسی موردنیاز شب عید خود نباشند اعلام کرد: 35 تن میوه از سوی ستاد تنظیم بازار شب عید بین مردم سرخه توزیع می‌شود.

فرماندار سرخه با اشاره به اینکه این میوه‌ها باقیمتی مناسب و کیفیت بالا عرضه می‌شود تصریح کرد: 15 تن سی و 20 تن پرتقال به مناسبت سال جدید در سراسر شهرستان سرخه و روستاهای توابع این شهرستان توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه گران‌فروشی، کم‌فروشی و سایر مواردی که سبب تضییع حقوق مصرف‌کنندگان می‌شود از سوی این ستاد مورد پایش قرارگرفته است اعلام کرد: طرح تشدید نظارت بر بازار شب عید در سرخه اجرایی می‌شود.

مؤیدی زاده با تأکید بر اینکه بازرسان و ناظران ستاد تنظیم بازار موظف هستند به‌شدت با فروشندگان متخلف برخورد کنند افزود: این طرح از 15 اسفندماه تا پایان تعطیلات نوروزی سال آینده اجرایی می‌شود و عموم مردم نیز می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را در اداره تعزیرات و سازمان صنعت و معدن مطلع کنند.

وی ابراز داشت: فروشندگان و بازاریان باید با بر خود مناسب و ارائه محصولات باکیفیت و قیمت مناسب نسبت به جذب مسافران نورزی نیز اقدام کنند.

فرماندار سرخه با تأکید بر اینکه ایام تعطیلات بهترین زمان برای ایجاد تحول در اقتصاد جامعه است بیان کرد: همکاری و مهمان‌نوازی مردم نیز می‌تواند نقش مؤثری در جذب مسافران نورزی به اماکن تفریحی و گردشگری این شهرستان ایفا کنند.

انتهای پیام/ش

نظر شما