شناسهٔ خبر: 24300763 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

شیراز| کارگاه‌های تخصصی شعر فاطمی در استان فارس برگزار می‌شود

R41382/P1494/S6,61/CT1

دبیر اجرایی جایزه ادبی ملی ریحانه النبی از برگزاری کارگاه‌های تخصصی آسیب‌شناسی شعر فاطمی در راستای برنامه‌های همایش ملی ریحانه خبر داد.

صاحب‌خبر -

خلیل شفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، با اشاره به اینکه برنامه‌های همایش ملی ریحانه النبی در استان فارس در شهرستان‌های شیراز و مُهر برگزار می‌شود، اظهار داشت: ساعت 15 روز 14 اسفندماه کارگاه‌های آسیب‌شناسی ادبیات فاطمی با حضور رضا اسماعیلی از تهران و غلامرضا کافی از شیراز و با شرکت 300 نفر از شاعران و نویسندگان استان فارس و کشور در هتل هما برگزار می‌شود. 

وی با تشریح برنامه‌های شیراز گفت: دبیرخانه دائمی همایش در شیراز و شب شعر ریحانه با حضور مسئولان و شخصیت‌های مطرح کشوری و استانی بعد از نماز مغرب و عشا روز 14 اسفند در هتل هما برگزار می‌شود و شاعران در این مراسم شعرخوانی می‌کنند.

دبیر اجرایی جایزه ادبی ریحانه عنوان کرد: همچنین کارگاه دائمی شعر و داستان کودکان و نوجوانان ریحانة النبی ساعت 10 صبح چهاردهم اسفندماه با حضور نادر فخرآور و هادی فردوسی در موسسه موسیقی آوای شیراز با حضور بهزاد مریدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی تهران ( دبیر همایش) و مسئولان و شخصیت‌های استانی افتتاح می‌شود. 

شفیعی با اشاره به برگزاری کارگاه‌های داستان و شعر در شهرستان مُهر افزود: شاعران و نویسندگان شرکت‌کننده در این همایش در کارگاه‌های داستان و شعر که با حضور عبدالجبار کاکایی، کامران شرفشاهی، قادر طراوت‌پور و مجید کوهکن برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند همچنین شاعران و نویسندگان شهرستان مُهر و شهرهای اطراف نیز در این کارگاه‌‌ها حضور دارند.  

دبیر اجرایی جایزه ادبی ریحانه عنوان کرد: در ادامه کارگاه‌های تخصصی از ساعت 14 تا 16 روز هفدهم اسفندماه قسمت دوم کارگاه‌های شعر و داستان با حضور خلیل شفیعی و عبدالجبار کاکایی در بخش شعر و کامران شرفشاهی و مجید کوهکن در بخش داستان برگزار می‌شود.

به گزارش تسنیم همایش ملی ریحانه النبی از 7 اسفندماه در استان تهران آغاز می‌شود و پس از آن با اجرای برنامه‌ها و مراسم‌های مختلف از 14 تا 18 اسفندماه در استان فارس شهرستان‌های شیراز و مُهر دنبال می‌شود. 

انتهای پیام/ ع

نظر شما