شناسهٔ خبر: 24298089 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

مقیمی:

نیروی انتظامی غائله‌ای که می‌توانست مشکلات زیادی ایجاد کند را به خوبی جمع کرد

استاندار تهران گفت: نیروی انتظامی بعد از اینکه همه اقدامات را انجام داد و مذاکره هم جواب نداد، به‌ خوبی وارد شد و با کمک بسیج، سپاه و اطلاعات، غائله بزرگی که می‌توانست مشکلات زیادی ایجاد کند را جمع کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس آنلاین، محمّدحسین مقیمی استاندار تهران با بیان اینکه در اغتشاشات خیابان پاسداران تهران نیروی انتظامی همه تلاش خود را انجام داد تا ماجرا با مذاکره و گفت‌وگو ختم پیدا کند، اظهارداشت: اما در طرف مقابل، حمله خودرویی رخ داد که باعث شهادت تعدادی از پرسنل نیروی انتظامی شد.

وی افزود: این نشان می‌دهد جریان تندی وجود دارد که می‌خواهد فضا را بر هم زند و مشکلات دیگری برای کشور ایجاد کند.

استاندار تهران با بیان اینکه وظیفه ذاتی نیروی انتظامی این بود که با اخلال‌گران نظم و امنیت برخورد کند خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی بعد از اینکه همه اقدامات را انجام داد و مذاکره هم جواب نداد، به‌ خوبی وارد شد و با استفاده از همه امکانات و کمک نیروهایی چون بسیج، سپاه و اطلاعات، بدون اینکه صدمه جانی به طرف مقابل وارد شود غائله بزرگی که می‌توانست مشکلات زیادی را ایجاد کند، جمع کرد.

مقیمی با بیان اینکه نیروی انتظامی با اقتدار وارد شد و موضوع را جمع کرد افزود: البته مردم منطقه نیز کمک زیادی کردند تا غائله خاتمه پیدا کند.

نظر شما