شناسهٔ خبر: 24293912 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آناج | لینک خبر

سعید فتاحی در گفت‌وگو با آناج خبر داد؛

تعلیق دوباره حکم محرومیت پرشورها/ دیدار تراکتورسازی و پیکان در تبریز برگزار می‌شود

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال از تعلیق حکم محرومیت تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش آناج، تیم فوتبال تراکتورسازی پس از دیدار با سایپا تهران در هفته بیستم لیگ برتر و به دلیل تخلفات تماشاگرانش در این مسابقه از سوی کمیته انضباطی به انجام یک بازی خانگی در زمین بی‌طرف محکوم شد.

به دنبال رأی اعلام شده، تراکتورسازان باید دربی تبریز را در استانی دیگر برگزار می‌کردند اما با توجه به اینکه این بازی آخرین دیدار سرخ‌پوشان در آستانه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا بود، نامه‌نگاری‌هایی توسط باشگاه تراکتورسازی با فدراسیون فوتبال انجام شد تا این حکم تعلیق شود.

از سویی دیگر، با اجرای این حکم گسترش فولاد هم متضرر می‌شد، لذا کمیته انضباطی پس از بررسی کلیه جوانب، محرومیت هواداران تراکتورسازی را تعلیق و به هفته بیست و پنجم و بازی با پیکان موکول کرد اما در آستانه این دیدار خبر می‌رسد این حکم دوباره تعلیق شده است.

سعید فتاحی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آناج در این خصوص اظهار داشت: به خاطر کمبود زمان و عدم نامه‌نگاری با ارگان‌های مختلف برای برگزاری این مسابقه در زمین بی‌طرف، امکان اجرای حکم محرومیت تراکتورسازی فعلا وجود ندارد.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره زمان دقیق اجرای این حکم نیز گفت: در حال حاضر زمان مشخصی برای انجام این کار در نظر گرفته نشده است.

بدین ترتیب دیدار تیم‌های تراکتورسازی و پیکان تهران در چارچوب هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال روز پنجشنبه - 10 اسفند ماه - در ورزشگاه یادگار امام ره تبریز برگزار خواهد شد.
 

نظر شما