شناسهٔ خبر: 24292313 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

همایش فرزندان آفتاب برگزار می‌شود

مراسم تجلیل از برترین‌های اخلاق ورزش کشور با عنوان "همایش فرزندان آفتاب" هفتم اسفند برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -
همایش فرزندان آفتاب برگزار می‌شودبه گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان؛ همایش "فرزندان نسل آفتاب" که از سال ۸۶ کار خود را آغاز کرده است هر ساله براب تجلیل از برترین‌های اخلاق مدار ورزش کشور در حوزه‌های مختلف برگزار می‌شود.
در نهمین دوره همایش فرزندان آفتاب که موسسه فرهنگی هنری نسل آفتاب در سالن همایش شرکت نفت با حضور جمعی از مقامات سیاسی، دولتی و اهالی فرهنگ و هنر برگزار می‌شود از برترین‌های اخلاق کشور در بخش ورزشکاران، مربیان، مدیران، باشگاه‌ها و ورزش جانبازان و معلولین تقدیر خواهد شد.
امیررضا خادم معاون حقوقی امور مجلس و هماهنگی امور استان ها، فریبا محمدیان معاون توسعه ورزش بانوان، عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی آموزشی و پژوهشی وزارت ورزش و جوانان، ایرج رحمانی مدیرکل امور استان‌ها و شروین اسبقیان مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌های وزارت ورزش و پورکیانی مدیرکل تربیت بدنی وزارت علوم اعضای شورای سیاست گذاری این همایش را تشکیل می‌دهند.
همچنین از مهم‌ترین شاخص‌های انتخاب برترین‌ها در این همایش می‌توان به تحصیلات، محبوبیت اجتماعی، مشارکت در فعالیت‌های فرهنگی–اجتماعی، نوع دوستی و رعایت منش پهلوانی و نداشتن سابقه دوپینگ اشاره کرد.

نظر شما