شناسهٔ خبر: 24284329 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

شهریاری استاندار آذربایجان غربی

زنان در توسعه مشارکت های سیاسی و اجتماعی کشور نقش موثری دارند

استاندار آذربایجان غربی گفت: متاسفانه احزاب در کشور ما تاثیر گذار نیستند و کارکرد آنها فقط منحصر به انتخابات است

صاحب‌خبر -

به گزارش برنا آذربایجان غربی، محمدمهدی شهریاری در نشست احزاب و سمن های استان با محوریت گفتمان زنان و خانواده که با حضور ابتکار معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده که در محل استانداری ترتیب یافت بر نقش موثر زنان و خانم ها در مشارکت های سیاسی و اجتماعی کشور تاکید کرد.

استاندار آذربایجان غربی در ادامه به اشاره به تاثیر کم کارکرد احزاب در کشور ادامه داد: متاسفانه کارکرد احزاب در کشور جا نیافتاده و کارد آن بیشتر منحصر به انتخابات شده است.

وی ادامه داد: بسیاری از مردم و حتی فعالان احزاب و برخی از دبیران کل احزاب آشنایی چندانی با نقش حزب و جایگاه آن ندارند .

استاندار آذربایجان غربی همچنین به فعالیت سمن ها نیز اشاره کرد و افزود: سازمانهای مردم نهاد برعکس احزاب نقش موثرتری در فعالیت ها و توسعه سیاسی و اجتماعی جامعه دارند.

وی با مشکلات موجود در روند فعالیت سازمان های مردم نهاد نیز اشاره کرد و افزود: متاسفانه در روند فعالیت سازمان های مردم نهاد برخی از دستگاه های اجرایی استان همکاری مطلوبی ندارند و نیاز است در این زمینه دستگاه های اجرایی استان نقش فعالتری در رفع موانع و مشکلات سمن ها ایفا کنند.

وی توسعه سیاسی و مشارکت مردم در عرصه های مختلف را از مهمترین برنامه های دولت تدبیر و امید عنوان کرد و افزود: شعار دولت تدبیر و امید توسعه سیاسی و اجتماعی درکشور است و در این زمینه مشارکت اقشار مختلف مردم و بخش خصوصی بسیار مهم و تاثیر گذار است.

 

نظر شما