شناسهٔ خبر: 24283659 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

نصرالله: خرید رای حرام است

سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان در سخنرانی امروز خود که به صورت ویدئوکنفرانس برای حاضران در مراسم چهلمین سالگرد تاسیس حوزه مطالعات اسلامی امام منتظر (عج) در شهر بعلبک انجام می شد، به رقابت های انتخابات پارلمانی لبنان اشاره و تاکید کرد، این حزب با پول رای نمی خرد و این کار را حرام می داند.

صاحب‌خبر -

ایران آنلاین / وی در این سخنرانی بخش مهمی از سخنان خود را به  انتخابات پارلمانی کشورش که قرار است ششم ماه مه (16 اردیبهشت 97) برگزار شود، اختصاص داد و گفت: لبنانی ها وارد مرحله انتخابات شده اند و این به عنوان دغدغه و مشغله روزانه شان شده است و دو ماه و نیم تا آن فرصت باقی است.

نصرالله از ملت لبنان خواست تا با مسئولیت پذیری بالا به موضوع انتخابات بپردازند، چرا که به گفته وی این مساله داخلی و مرتبط با سرنوشت ملی شان است.

دبیرکل حزب الله درباره فهرست های انتخاباتی گفت: زمانی که به مردم پیشنهاد تایید یک فهرست انتخاباتی می دهیم، لازم نیست به آنها شرح بدهیم که چرا. این مردم هستند که ارزیابی می کنند و مسئولیتش را می پذیرند. نصرالله وجود دیدگاه های مختلف و متنوع در انتخابات را طبیعی دانست.

وی تاکید کرد که زمانی که نمایندگان به مجلس وارد می شوند، مسئولیت شان در سطح کل کشور است. به گفته وی، نمایندگان از حوزه های مختلف انتخاب می شوند، اما برای کل لبنان تصمیم می گیرند نه فقط برای منطقه خود.

 

نظر شما