شناسهٔ خبر: 24282660 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

بدی هوا هواپیمای وزیر را در شیراز نشاند

یاسوج- ایرنا- رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی گفت: به دلیل نامساعد بودن هوا و با تصمیم خلبان، پرواز حامل وزیر راه در مسیر یاسوج به سمت شیراز تغییر مسیر داد و در فرودگاه این شهر فرود آمد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا سید قاسم بی‌نیاز با تکذیب فرود اضطراری هواپیمای وزیر راه و شهرسازی در شیراز عنوان کرد: هواپیمای حامل وزیر راه قرار بود به سمت یاسوج حرکت کند که به دلیل شرایط نامناسب جوی فرودگاه یاسوج به سمت شیراز تغییر مسیر داد.
آخوندی مسیر شیراز به یاسوج را بصورت زمینی طی کرد.
وزیر راه و شهرسازی بعد از ظهر امروز شنبه برای شرکت در آیین یادبود جانباختگان سانحه هوایی یاسوج به این شهر سفر کرده است.
پرواز شماره 3704 هواپیمایی آسمان از تهران به یاسوج با 60 مسافر و 6 خدمه صبح یکشنبه هفته گذشته در نزدیکی سمیرم اصفهان سقوط کرد.
این هواپیما از نوع ای تی آر 72 پس از 55 دقیقه پرواز از صفحه رادار مرکز کنترل محو ‌شد و بر اساس گزارش اورژانس کشور در منطقه کوهستانی پادنای سمیرم سقوط کرد.
این هواپیما هر روز دو پرواز رفت و برگشت در مسیر تهران به یاسوج انجام می‌داد که در هر نوبت به ‌طور میانگین 50 تا 60 مسافر را جا به جا می‌کرد.
روز سه شنبه هفته گذشته پس از 48 ساعت جست و جو لاشه این هواپیما در کوه‌های نقل در مرز بین شهرستان‌های سمیرم استان اصفهان و دنا در کهگیلویه و بویراحمد پیدا شد.
6110/1630/1662

انتهای پیام /*

نظر شما