شناسهٔ خبر: 24276215 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

توحید غلامی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

سپیدرود می‌تواند در لیگ برتر بماند/ از آشتی دایی و کریمی خوشحال شدم/ به رونالدو علاقه دارم

بازیکن تیم سپیدرود رشت گفت: درست نیست دو اسطوره فوتبال با هم قهر باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ توحید غلامی، هافبک سپیدرود، درباره دیدار این تیم مقابل سایپا و پیروزی برابر خودروسازان با خبرنگار برنا صحبت کرد.

بازی دیروز مقابل سایپا چطور بود؟

بازی بسیار خوبی بود و شکر خدا با همت همه بازیکنان تیم توانستیم به این نتیجه دست پیدا کنیم. کسب سه امتیاز در خانه نشان از زحمت همه بازیکنان تیم است.

گل زیبایی در بازی روز گذشته به ثمر رساندی. آیا در تمرینات هم به این سبک گل زدی یا شانسی این توپ روی پای تو قرار گرفت؟

در تمرینات به این سبک گل زده بودم. سال گذشته هم شبیه به گل روز گذشته هم به ثمر رسانده بودم. در این دیدار آقای کریمی تاکید داشت به سمت دروازه حریف شوت‌زنی کنیم که خدا را شکر توانستم در این دیدار گلزنی کنم.

خوشحالی بعد از گل‌تان شبیه رونالدو بود.

بله. من به این بازیکن خیلی علاقه دارم و سبک بازی‌اش را دوست دارم اما هر بازیکنی اعتقادی دارد و من هم بر اساس اعتقادات خودم آن خوشحالی را انجام دادم.

نظرت را درباره آشتی دو اسطوره فوتبال ایران، کریمی و دایی، بگو؟

علی کریمی در تمرینات و پیش از این دیدار هیچ صحبتی درباره آشتی با علی دایی با ما نکرد اما درست نیست دو اسطوره فوتبال با هم قهر باشند و از آشتی آنها بسیار خوشحال شدم. با هر دو مربی کار کردم و نسبت به خصوصیات اخلاقی آنها آگاه هستم و از این حرکت خوشحال شدم. علی کریمی بزرگی کرد و به سمت دایی رفت و همه از آشتی دایی و کریمی خوشحالی شدند.

کار با کریمی را چطور می‌بینی؟

پیشنهادهایی از تیم‌های دیگر داشتم اما یکی از دلایلی که در سپیدرود ماندم حضور علی کریمی است و تا جایی که باشگاه بخواهد در تیم بازی می‌کنم تا سپیدرود در لیگ هفدهم به نتایج خوبی برسد.

آیا در فصل نقل و انتقالات با سپیدرود تمدید می‌کنی؟

تا پایان فصل خیلی وقت باقی است و الان نمی‌خواهم در باره این موضوع صحبتی کنم.

باتوجه به نتایج کسب شده با حضور کریمی این تیم دچار تغییر و تحولاتی شد، آیا سپیدرود می‌تواند در لیگ باقی بماند؟

هنوز 6 بازی تا آخر فصل وقت باقی است. می‌توانیم با همت بازیکنان و کادر فنی به نتایج مورد نیاز دست پیدا کنیم. امید داریم با کسب نتایج مورد نظر سپیدرود در لیگ باقی بماند.

بازی بعدی مقابل پدیده را چگونه می‌بینی؟

بازی با پدیده خارج از خانه است و امیدوارم بتوانیم به سه امتیاز این دیدار دست پیدا کنیم. پدیده در خانه به دنبال گرفتن نتیجه است اما مطمئنم کادر فنی و بازیکنان ما تلاش می‌کنند تا پدیده را در خانه شکست دهند.

گفتگو: محمد باباالهی

نظر شما