شناسهٔ خبر: 24270642 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان:

۵۵ مدرسه برای اسکان نوروزی فرهنگیان در زنجان پیش‌بینی‌شده است

زنجان-معاون پشتیبانی اداره کل آموزش‌وپرورش استان زنجان گفت: برای اسکان فرهنگیان در عید نوروز سال ۹۷ حدود ۵۵ مدرسه با بیش از ۴۰۰ اتاق در زنجان پیش‌بینی‌شده است.

صاحب‌خبر -

یعقوب علی عبادی در گفتگو با خبرنگار مهر به اسکان فرهنگیان در عید نوروز سال ۹۷ اشاره کرد و افزود: در راستای اسکان فرهنگیان  بیش از ۵۵ مدرسه با بیش از ۴۰۰ اتاق در زنجان پیش‌بینی‌شده است.

وی ظرفیت این کلاس‌ها را بیش از دو هزار نفر اعلام کرد و گفت: این مدارس مختص فرهنگیان است و در امر اسکان فرهنگیان بیش از ۲۵۰ نیروی انسانی در ایام نوروز به مسافران خدمات ارائه خواهند داد.

معاون پشتیبانی اداره کل آموزش‌وپرورش استان زنجان گفت: ثبت‌نام اینترنتی برای اسکان فرهنگیان از چهارم اسفندماه شروع‌شده و طرح اسکان فرهنگیان از ۲۵ اسفندماه شروع و تا ۱۵ فروردین‌ماه ادامه دارد.

عبادی ابراز کرد: فرهنگیان می‌توانند تا ۲۳ اسفندماه با مراجعه به سایت eskan. medu.ir مرکز اقامتی خود را مشخص  کنند.

وی به درجه‌بندی محل اسکان فرهنگیان اشاره کرد و گفت: این مدارس به دو صورت ویژه، الف و ب هستند که در مدارس به‌صورت ویژه تختخواب، پتو، یخچال، تلویزیون، سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی، سرویس‌های بهداشتی و حمام پیش‌بینی‌شده و در مدارس به‌صورت الف و ب تخت وجود ندارد.

معاون پشتیبانی اداره کل آموزش‌وپرورش استان زنجان تأکید کرد: مسافران فرهنگی در مواقعی که با مشکل برخورد کردند با شماره ۳۳۷۷۱۵۷۵ تماس حاصل کنند و فرهنگیان برای ثبت‌نام اینترنتی اسکان نوروزی به‌صورت آنلاین به سایت آموزش‌وپرورش مراجعه کرده و برای ثبت‌نام آیکون اسکان را به‌روز کنند.

نظر شما