شناسهٔ خبر: 24270390 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

اصفهان| سرقت اینترنتی دختر ۱۳ ساله از حساب پدر

R41346/P1357/S6,51/CT12

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: دختر بچه ۱۳ ساله‌ای که با انجام سرقت اینترنتی ‌بازی آن‌لاین انجام می‌داد توسط پلیس فتا استان مورد شناسایی قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سید مصطفی مرتضوی با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی ناشناس به‌صورت اینترنتی اقدام به سرقت از حساب وی کرده، بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به مستندات موجود مبنی بر اینکه به‌صورت اینترنتی از حساب وی سرقت شده بود تحقیقات کارشناسان این پلیس در فضای مجازی آغاز و سرانجام مشخص شد سرقت اینترنتی از حساب شاکی توسط دختر وی انجام گرفته است.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه دختر شاکی تنها 13 سال سن دارد، انگیزه وی از سرقت اینترنتی از حساب پدرش را انجام بازی‌های رایانه‌ای آن‌لاین عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه تبعات ارتکاب جرم توسط فرزندان گریبان‌گیر والدین است بر نظارت بیشتر والدین بر فعالیت فرزندانشان در فضای سایبر تاکید کرد و اظهار داشت: خانواده‌ها نسبت به علائمی همچون کاهش روابط اجتماعی، عصبانیت و پرخاشگری در زمان قطع اتصال به اینترنت، افت تحصیلی، اختلال در خواب، رفتن به سراغ اینترنت در موقع تنهایی، عدم تمایل به بیرون رفتن از خانه، مشکلات جسمی و عضلانی هوشیار باشند و بازی‌های رایانه‌ای برای کودکان را خودشان انتخاب کنند.

انتهای پیام/ح

نظر شما