شناسهٔ خبر: 24266823 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه کیهان | لینک خبر

امام‌جمعه قم:

انقلابی‌نماها در برابر علی(ع) هم ایستادند

قم - خبرنگارکیهان: امام‌جمعه قم گفت: روزی مدعیان انقلاب یا همان انقلابی‌نماها در برابر حضرت علی(ع) هم ایستادند.

صاحب‌خبر -



حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد سعیدی در خطبه‌های نمازجمعه قم که با حضور گسترده و پرشور مردم انقلابی این شهر در شبستان امام خمینی حرم مطهر
حضرت معصومه(س) برگزار شد، افزود: مردم فریب انقلابی‌‌نماهای شیفته قدرت را نمی‌خورند.
وی اظهار داشت: انقلابی‌گری اگر در چارچوب نظام ولایی صورت نگیرد، انحراف است، همانطوری که در تاریخ شاهد مقابله انقلابی‌نماها با حضرت علی(ع) و در نهایت مقاتله آنها با آن حضرت هستیم. تولیت آستان حضرت معصومه(س) در ادامه با اشاره به سخنان اخیر رهبرمعظم انقلاب مبنی بر کوتاهی در برقراری عدالت اجتماعی، گفت: جای تأسف دارد که رهبرمعظم انقلاب باید به جای مدیران ناکارآمد و عجز آنها در انجام مسئولیت‌شان عذرخواهی کند.
وی با بیان اینکه مدیران بی‌کفایت با قول حل مشکلات از سوی مردم به مناصب مدیریتی کشور می‌رسند، تصریح کرد: آنها با بی‌کفایتی نه تنها به شعارها و قول‌هایی که به مردم داده‌اند، عمل نمی‌کنند بلکه با گستاخی نظام را مقصر عدم حل مشکلات معرفی می‌کنند!
خطیب جمعه قم در ادامه به فتنه اخیر مدعیان درویشی‌گری اشاره کرد و گفت: آنها دقیقا به سبک داعش به تخریب و قتل و اغتشاش پرداختند.
حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی افزود: مردم خواستار برخورد قاطع و اشد مجازات برای این مخلان نظم و امنیت کشور هستند زیرا با رفتار خود نشان دادند لیاقت بهره‌مندی از رأفت اسلامی را ندارند. امام‌جمعه قم در بخش دیگری از خطبه‌های خود با اشاره به سخنان اخیر رهبرمعظم انقلاب در مورد آسیب‌هایی که انقلاب اسلامی را تهدید می‌کند، اظهار داشت: انقلاب اسلامی نظام طاغوت‌سالار را به نظام مردم‌سالار دینی بدل کرد، چنین نظامی از جنس انقلاب پیامبران الهی است و ویژگی مردم پایه و ولایت‌محور بودن این نظام باید هر‌چه بیشتر برای جوانان تبیین شود. حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی خاطر نشان کرد: وجود رهبری و ولایت و پیوند آن با مردم تاکنون حافظ امنیت و استقلال کشور بوده و در سایه آن پیشرفت در عرصه‌های گوناگون حاصل شده است. وی تصریح کرد: حضور هوشمندانه و انقلابی مردم حول رهبری تمام توطئه‌ها را یکی پس از دیگری رفع و دفع کرده است.

نظر شما