شناسهٔ خبر: 24266758 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

لبنان قرباني زياده خواهي رژيم صهيونيستي نخواهد شد

رژيم صهيونيستي به برکت مقابله مردم لبنان، ارتش و مقاومت در تحقق اهداف و زياده خواهي هايش ناکام مانده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صداوسيما به نقل از پايگاه اينترنتي العهد لبنان؛ نايب رئيس شوراي اجرايي حزب الله لبنان  گفت لبنان قرباني زياده خواهي و طمع ورزي هاي رژيم صهيونيستي نخواهد شد.
«علي دعموش» در خطبه هاي نماز جمعه امروز گفت «تلاش هاي اسرائيل براي تسلط بر حقوق لبنان و ثروت هاي طبيعي اش جديد به دور از طمع ورزي ها و اهدافش نيست بلکه در راستاي زياده خواهي هاي تاريخي اسرائيل براي تسلط بر سرزمين، آب و نفت لبنان است.
وي تصريح کرد رژيم صهيونيستي از زمان شکل گيري اش طمع ورزي و اهدافي در لبنان داشت و با تجاوز و جنگ هاي پي درپي عليه اين کشور تلاش کرد طمع ورزي هايش را تحقق بخشد اما به برکت مقابله مردم لبنان، ارتش و مقاومت در تحقق اهداف و زياده خواهي هايش ناکام ماند بنابر اين بايد مراقب واکنش هاي لبنان و مقاومت به هرگونه تجاوز عليه اين کشور يا ثروت هاي نفتي اش باشد.
وي افزود موضع قاطعانه و رسمي لبنان پايبندي به حاکميت، حقوق و موضع قاطعانه اي است که سيد حسن نصرالله دبير کل حزب الله در سالروز فرماندهان شهدا ايراد کرد.
دبير کل حزب الله گفت «اگر شوراي عالي دفاع از ما بخواهد مي توانيم تاسيسات گازي را در فلسطين اشغالي در چند ساعت از کار بيندازيم و اين يک موضع جدي است نه ترساندن يا جنگ رواني.»
دعموش تاکيد کرد مقاومت از آنچه از عزم، اراده، قدرت و جديت در توان دارد آماده پاسخگويي به هرگونه تجاوز اسرائيل به ثروت هاي نفتي لبنان است.

نظر شما