شناسهٔ خبر: 24266165 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ترکیب احتمالی استقلال خوزستان مقابل پرسپولیس

تیم فوتبال استقلال خوزستان فردا (شنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف سرخ پوشان پایتخت می‌رود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در ادامه رقابت های هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور، درحالی استقلال خوزستان فردا ( شنبه ) از ساعت 18:30 میهمان پرسپولیس است که تمام تلاشش را می کند تا با کسب امتیاز از شاگردان برانکو ایوانکوویچ، از قعر جدول فاصله بگیرند و به بقا در لیگ برتر نزدیک شوند.

بازیکنان تیم استقلال خوزستان با توجه به تغییر برنامه سفر به تهران، ساعت 11 صبح امروز آخرین جلسه تمرینی قبل از بازی مقابل پرسپولیس را در اهواز انجام دادند و قرار است کاروان این تیم براساس برنامه جدید امشب عازم تهران شود و فردا به دیدار پرسپولیس برود.

مشکلات مالی و اعتصاب پنج روزه تمرین از سوی شاگردان ویسی، دردسرهای فراوانی برای آبی ها ایجاد کرده است و میزان آمادگی روحی و فنی آن ها را برای این دیدار حساس تحت تاثیر قرار داده است اما در این میان غیبت برخی بازیکنان کلیدی استقلال خوزستان مشکلات ویسی را برای دیدار با پرسپولیس افزایش می دهد.

موسی کولیبالی، مدافع مالیایی اعلام کرده است برخلاف سایر بازیکنان این تیم تا زمانیکه پولش را دریافت نکند، حاضر نیست برای تیم رده پانزدهمی لیگ به میدان برود‌ و از طرفی سعید زارع و وحید نامداری هم به دلیل آسیب دیدگی دیدار با پرسپولیس را از دست دادند اما شاید حضور نداشتن جونیور مارینی برای آبی ها گران تمام شود. مهاجم برزیلی که عملکرد خوبی داشته و ستاره تیم ویسی در لیگ هفدهم محسوب می شود.

بر همین اساس، نگاهی انداختیم به ترکیب احتمالی استقلال خوزستان مقابل پرسپولیس که به شرح زیر است:

وحید شیخ ویسی، ابوالفضل علایی، عقیل کعبی، دانیال ماهینی، علیرضا دغاغله، میثم دورقی ( کاپیتان )، حکیم نصاری، فرید بهزادی کریمی، اسماعیل شریفات، یونس دلفی و عادل کلاه کج.

دیدار پرسپولیس و استقلال خوزستان از ساعت ۱۸:۳۰ شنبه ۵ اسفند در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

انتهای پیام/

استقلال خوزستان بدون خارجی ها مقابل پرسپولیس

نظر شما