شناسهٔ خبر: 24264557 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

گزیده ای از خطبه های نماز جمعه شهرهای اردبیل

ائمه جمعه شهرهای مختلف استان،امروز در خطبه های نماز جمعه ،باتمجید از برخورد قاطعانه نیروی انتظامی با اخلال گران در نظم وامنیت عمومی ،خواستار برخورد قاطع قضایی با اغتشاش گران و هوشیاری مردم در برابر توطئه های پنهان وآشکار دشمنان شدند.

صاحب‌خبر -

گزیده ای از خطبه های نماز جمعه شهرهای اردبیل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما از اردبیل ، حجت الاسلام با وقار،امام جمعه مشگین شهر با گرامیداشت یادو خاطره شهدای نیروی انتظامی در درگیری خیابان پاسداران تهران از جمله شهیدان گروهبان یکم رضا امامی وسرباز وظیفه رضا مرادی از اهالی شهرستان مشگین شهر،خواستار برخورد جدی وقاطع دستگاه قضایی با عاملان این حادثه تهران شد.
وی خواستار شایسته سالاری در عزل ونصب مدیران منطقه وانتصاب سریع مدیران در برخی ازپستهای خالی ادارات این شهرستان شدوتاکید کرد:امام جمعه هیچ نقشی در عزل ونصبهای روسای ادارات ندارد.

حجت الاسلام بیگی امام جمعه کیوی با اشاره به نقض گسترده حقوق بشر از سوی آمریکاییها گفت: اعمال تحریمهای غیر قانونی بر علیه کشورمان وفعالیتهای رسانه ای ضد ایرانی بیش از 200شبکه فارسی زبان از جمله مصداقهای تضییع حوق بشر از سوی آمریکائیهاست.
وی با انتقاد از ندانم کاری تعدادی از مسئولین در قبال مناطق جنوب استان گفت: عمل به منویات رهبری ، مدیریت جهادی، اقتصاد مقاومتی و دوری از اشرافی گری تنها راه برون رفت کشور از مشکلات کنونی است. 

حجت الاسلام نظرپور امام جمعه موقت سرعین گفت : آگاهی، هوشیاری و بصیرت مردم ایران اسلامی، توطئه ها وفتنه های دشمنان نظام اسلای را همواره نقش بر آب کرده است.
وی افزود: نیروی انتظامی همیشه در کنار مردم بوده و برای تامین امنیت شهروندان در مقابل کسانی که بخواهند مانع آرامش وامنیت شوند با قدرت خواهد ایستاد.

حجت الاسلام مقدسی امام جمعه نیر گفت: مربیان امور تربیتی آموزش وپرورش سربازان اسلام و انقلاب هستند و تعلیم و تربیت آنها درمدارس بسیار ارزشمن است.
وی افزود: متاسفانه برخی از مسئولان مبتلا به اشرافی گری هستنددر حالیکه رهبر معظم انقلاب اسلامی خواستار دوری مسئولان از هرگونه اشرافی گری است .

حجت الاسلام یوسف زاده امام جمعه نمین گفت: اشرافی گری ، تجمل گرایی و بی توجهی به محرومان حرکتی ضد انقلابی و نوعی بازگشت به ارتجاع است و همه مردم خواستار اجرای عدالت هستند.
وی با اشاره به ناراحتی مردم از آشوبگری عده ای فرصت طلب در منطقه پاسداران تهران گفت: دشمن به امنیت ایران اسلامی چشم طمع دوخته و در داخل عده های سست عنصر درمسیر خواست دشمن گام برمی دارند.

حجت الاسلام مرادی امام جمعه عنبران با بیان اینکه اخلاق خوش و نرم خویی از جمله سفارشهای دین مبین اسلام به مسلمانان است گفت: مومن کسی است که به همسایه خود احترام بگذارد و کرامت همسایه خود را نگه دارد.

حجت الاسلام طالبی امام جمعه رضی با اشاره به اینکه دولت آمریکا از امنیت ایران خشمگین است وهمه باید از این امنیت پایدارپاسداری کنیم گفت: در آمریکا هیچ نوع امنیتی وجود ندارد به نوعی که افراد مجبور به حمل اسلحه برای دفاع از خود هستند. 
حجت الاسلام صفری امام جمعه لاهرود خواستار برخورد قاطعانه ی پلیس ومسئولین دستگاه قضائی با اخلال گران نظم وامنیت عمومی و اغتشاش گران خیابان پاسداران تهران شد.
وی با اشاره به مشکلات روستای گنگرلو از جمله وضعیت نامطلوب آب آشامیدنی، اجرای نشدن طرح هادی در این روستا و نبود سالن ورزشی خواستار حل این مشکلات شد.

نظر شما