شناسهٔ خبر: 24263310 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

امام جمعه بندر آستارا؛

توجه نکردن به مستضعفان حرکت ضد انقلابی است

خبرگزاری شبستان: امام جمعه بندر آستارا گفت: بنا به تاکیدات و فرموده های مقام معظم رهبری توجه نکردن به مستضعفان و اقشار نیازمند جامعه حرکت ضد انقلابی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، حجت الاسلام کاظم حافظ نیا، امام جمعه آستارا در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به دیدار جمعی از مردم استان آذربایجان شرقی با مقام معظم رهبری، اظهار کرد: بنا به تاکیدات و فرموده های مقام معظم رهبری توجه نکردن به مستضعفان و اقشار نیازمند جامعه حرکت ضد انقلابی است.

 

وی افزود: بنا به تاکیدات رهبر معظم انقلاب باید ثروت و منابع به صورت عادلانه بین اقشار مختلف جامعه توزیع شود.

 

امام جمعه بندر آستارا با بیان اینکه خدمت به مردم عین عبادت است، تصریح کرد: کسانی که ادعای انقلابی گری و ولایتمداری دارند و دلسوز نظام هستند، باید پشتیبان ولایت فقیه باشند و فرمایشات مقام معظم رهبری را فصل الخطاب قرار دهند.

 

حجت الاسلام حافظ نیا به حادثه اخیر در خیابان پاسداران تهران اشاره کرد و گفت: در این حادثه آشوبگران با سوء استفاده از برخی جریانات و فرقه ها، به کشتار و تعرض به اموال عمومی دست زدند.

 

وی ادامه داد: در این حادثه تلخ چند نیروی پلیس و بسیجی، در راه برقراری امنیت به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

 

خطیب نماز جمعه بندر آستارا به حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی از اغتشاشگران در این حادثه اشاره کرد و افزود: نباید برای فرقه های منحرف و ضاله، حاشیه امن ایجاد شود.

 

حجت الاسلام حافظ نیا از دستگاه قضا خواست با هدف حفظ اقتدار پلیس و بسیج و برای پیشگیری از وقوع چنین حوادث تلخی با متجاوزان به حریم عمومی برخورد قاطع کند.

 

وی ادامه داد: مسئولان دستگاه های اجرایی و دولتی به اقامه نماز جماعت در دستگاه های محل خدمت شان همت کنند و ادای این فریضه واجب را جدی بگیرند.

 

حجت الاسلام حافظ نیا به سقوط هواپیمایی تهران – یاسوج اشاره و ضمن ابراز همدردی با خانواده های جانباختگان این حادثه تلخ و ناگوار، گفت: از امداد رسانی مردم و مسئولان به جانباختگان این حادثه تقدیر و تشکر می‌کنم.

نظر شما