شناسهٔ خبر: 24263211 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ابنا | لینک خبر

امام جمعه تکاب:

مسئولان مراقب توطئه دشمنان برای ضربه زدن به نظام اسلامی باشند

ابنا

امام جمعه شهرستان تکاب اظهار داشت: دشمنان از فرصت های مختلف برای ضربه زدن به نظام اسلامی استفاده می کنند، اما باز ناکام خواهند ماند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) ـ ابنا ـ خطبه های نماز عبادی ـ سیاسی جمعه شهرستان تکاب ظهر امروز به امامت حجت الاسلام والمسلمین عیسی برادری اقامه شد.

امام جمعه شهرستان تکاب با اشاره به برنامه های متعدد و با شکوه در ایام فاطمیه، ضمن قدردانی از عوامل برگزاری مراسم ها، گفت: این قضیه کوچکی نیست که برای ابراز ارادت به ساحت مطهره حضرت زهرا سلام الله علیها این همه همت وجود دارد و این را باید قدر بدانیم و در مناسبت ها و مواقع مهم مذهبی به آن عظمت بیشتری ببخشیم.

امام جمعه تکاب با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار مردم تبریز، روز ۲۹ بهمن، گفت: وقتی مقام معظم رهبری در کمال صداقت در خصوص اجرا و نهادینه سازی عدالت در نظام اسلامی گلایه می کند و حاکمیت را نقد می کند، دیگر جایی برای توجیه سایر مسئولان نمی ماند و این نمونه ای از رفتار و مدیریت الهی است که باید همه مسئولان یاد بگیرند کوتاهی ها را خودشان بیان و عذرخواهی کنند و البته تلاش بکنند تا عقب ماندگی ها جبران شود.

برادری ضمن تسلیت سانحه هوایی و جان باختن ۶۶ نفر از هموطنان و همچنین شهادت ۴ نفر از نیروهای انتظامی و بسیجی، گفت: امیدواریم با تدبیر خوب دیگر شاهد سوانح جانگداز نباشیم.

وی در خصوص اغتشاش شب شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها نیز گفت: یک فرقه کوچک و ضاله عددی نیستند تا بتوانند نظام مقتدر ما را نا امن کنند و باید ریشه این اغتشاش و پشتیبانان این فریب خورده ها را بشناسیم و آن هم معلوم است.

امام جمعه تکاب افزود: وقتی منافقان و دشمنان اسلام و انقلاب نتوانستند در اغتشاشات دی ماه، به اهداف خود دست یابند و جواب محکم و قاطع ملت را دیدند، از فرصت های مختلف برای ضربه زدن به نظام اسلامی استفاده می کنند، اما باز ناکام خواهند ماند.

............................
پایان پیام/ 167

نظر شما