شناسهٔ خبر: 24263130 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مربی تیم ذوب آهن اصفهان: بازی مقابل پدیده مشهد برای ما یک فینال است

اصفهان - ایرنا - مربی پرتغالی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: دیدار فردا مقابل پدیده مشهد برای ما حکم فینال را دارد و در این زمینه به بازیکنان گوشزد کرده ایم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، میگوییل تکسیرا روز جمعه در نشست خبری پیش از دیدار ذوب آهن با تیم فوتبال پدیده مشهد با انتقاد از محرومیت قلعه نویی در این دیدار گفت: به جای من باید سرمربی تیم اینجا بود واگر بازی با سایپا را ببینید شما قاضی خوبی خواهید بود که کدام مربی از دستان و الفاظ بیشتری برای داور استفاده کرد و چه کسی باید در آن دیدار اخراج می شد.
وی گفت: درهفت مسابقه باقی مانده لیگ باید بهترین ها در زمین حضور داشته باشند واین موضوع برای همه تیم ها مهم است.
مربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان افزود: فردا یک فینال پیش روی ماست ؛ ما چهار بازی خانگی در آخر فصل به عنوان فینال پیش رو داریم و سرمربی تیم در این زمینه به بازیکنان هشدار لازم را داده است.
تکسیرا همچنین در خصوص حضور همزمان در رقابت های لیگ قهرمانان و لیگ برتر اظهار کرد: دو مرد بزرگ کنار ما هستند، یک مدیر عامل قوی و یک سرمربی خوب که حواسشان به تمامی موارد هست و این موضوع کار ما را راحت تر می کند.
تیم ذوب آهن اصفهان در ادامه مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور از ساعت 15 و 30 دقیقه روز شنبه پنجم اسفند در ورزشگاه فولادشهر به مصاف تیم پدیده مشهد می رود.
ت/69994/8114

انتهای پیام /*

نظر شما