شناسهٔ خبر: 24263129 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

کرج| نخبگان غرب به‌دنبال حقیقت دین اسلام هستند

R41451/P1336/S6,50/CT11

فعال فرهنگی با بیان اینکه نخبگان غرب به‌دنبال حقیقت دین اسلام هستند، بیان کرد: نهضت جنسی و همجنس‌بازی و باز کردن قلاده ترامپ نقشه دقیق دشمن است و در دنیا هم حرف این است که نخبگان را با ترساندن از دین اسلام حقیقی از اسلام منحرف کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، حسین یکتا در همایش فرهنگی اصحاب حق ویژه فعالان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان البرز که صبح امروز در محمدشهر کرج برگزار شد، اظهار داشت: سنت الهی، نگاه به فرمایش رهبری و تجربیات انقلاب باید پیشانی راه و حرکت ما قرار گیرد. در حال حاضر اردوگاه دشمن به هم ریخته است.

فعال فرهنگی با بیان اینکه آمریکا پول‌های زیادی برای کشتن افراد در سراسر جهان هزینه کرده است، بیان کرد: پول‌های خرج شده و افرادی که در سراسر جهان کشته شده‌اند برای تک قطبی کردن دنیا بوده است.

وی با بیان اینکه انقلاب ایران کل معادلات آمریکا و جهان را بر هم ریخت، عنوان کرد: منافقین در کشور 17 هزار نفر آدم کشتند و برخی دختران دمکرات برای بله گفتن خواستار سربریدن رزمندگان ما بودند.

وی با بیان اینکه سابقه مبارزه با  تفکر داعش را داریم، ادامه داد: از 18 کشور در جنگ اسیر گرفتیم و همه دنیا پشت صدام برای ضربه زدن به ایران بودند.

رزمنده دفاع مقدس با بیان اینکه انقلاب یک سرعت و قوت خاصی پیدا کرده است،گفت: حرف‌های امام خمینی تحقق پیدا کرد و دشمن در حال حاضر تحقق این وعده‌ها را رصد می‌کند.

وی با بیان اینکه تمام فرمایشات رهبری معظم انقلاب نیز در حال تحقق است، تاکید کرد: تا نماز در بیت‌المقدس یک "یا حسین" دیگر نیاز است.

یکتا با بیان اینکه نخبگان غرب به‌دنبال حقیقت دین اسلام هستند، بیان کرد: نهضت جنسی و همجنس‌بازی و  باز کردن قلاده ترامپ نقشه دقیق دشمن است و در دنیا هم حرف این است که نخبگان را با ترساندن از دین اسلام حقیقی از اسلام منحرف کنند.

وی  با بیان  فرمایش رهبری این است که نبرد عزم‌ها شروع شده است، بیان کرد: در شرایط کنونی  داعش خارجی و منافق داخلی در نظر دارند که شرایط برای ظهور حضرت حجت(عج) فراهم نشود.

یکتا با بیان اینکه مقام معظم رهبری بر روی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی نظر دارند،گفت: رهبری از ما انتظار جبهه فرهنگی دارد و از طرف دیگر دنیا و برخی از کشورهای اسلامی جهان امیدواری‌های ویژه‌ای به انقلاب ایران اسلامی پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه مجموعه خودجوش فرهنگی در حال  نبرد آخر زمانی با دشمن است، عنوان کرد: اگر قرارگاهی و عملیاتی عمل نکنیم این کار ظلم به انقلاب اسلامی است و با این سرعت کار دشمن، ما با کار آهسته هیچ کاری پیش نمی‌بریم.

وی با بیان اینکه این نبردها در فضای مجازی تن به تن و سه شیفته است، عنوان کرد: در این نبرد نابرابر باید به دهه شصت برگردیم و در مسجد محل تقویت روحیه انقلابی و همکاری را محقق کنیم.

یکتا با بیان اینکه جوانان انقلابی باید به مردم خدمت کنند،گفت: هر جا که نیاز بود مردم پای کار آمدند و کمک کردند و کار باید به صورت قرارگاهی و عملیاتی باشد.

انتهای پیام/ ت

نظر شما