شناسهٔ خبر: 24263126 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تاکید خطیب جمعه اهواز بر حل مسائل اقتصادی و معیشتی

خبرگزاری صداوسیما

امام جمعه موقت اهواز خواستار اتخاذ روش انقلابی برای رفع مسائل و مشکلات استان خوزستان شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان، حجت الاسلام والمسلمین میراحمدرضا حاجتی در خطبه های نماز جمعه امروز اهواز با تسلیت به خانواده های داغدیده سانحه سقوط هواپیمای مسافربری و همچنین حادثه خیابان پاسداران تهران گفت: خودمان مشکلاتمان را حل و برایشان راه چاره در پیش گیریم مشکلی همچون گردوغبار، انتقال آب کارون، تعطیلی واحدهای صنعتی را متوجه قرار دهیم و مسئولان کشوری در همه قوا باید بدانند خوزستان دینش را به اسلام ادا کرد.
وی ادامه داد: مسؤولان کشور واحدهای صنعتی تعطیل شده را با مدیریت سالم و کوشا راه اندازی کنند تا حق خوزستان ادا شود.
خطیب نمازجمعه اهواز با اشاره به سخنان رهبری درباره پیشرفت های انقلاب اسلامی عنوان داشت: رهبری بیان داشت که در بحث عدالت لنگ می زنیم؛ از این رو دولتمردان، نمایندگان مجلس و مسؤولان قوه قضائیه فرمایشات رهبری را سرلوحه قرار دهند و در تزریق عدالت در نظام اسلامی تلاش بیشتری نشان دهند.
حجت الاسلام والمسلمین حاجتی گفت: رهبری یکی از خطرات تهدیدکننده انقلاب را ارتجاع از انقلاب و اهدافش برشمرد و مقصود از ارتجاع از اهداف انقلاب آن است که بعضی ها زندگی اشرافی را در پی گیرند و نسبت به قشر مستضعف و محروم بی تفاوت باشند.

 

mp4
<div id="video-display-embed-code_1931602" ><script type="text/JavaScript" src="http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2039989/1931602?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما