شناسهٔ خبر: 24263103 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (ص):

جهاد اکبر جهادی بود که شهید کلهر به آن عمل کرد / دشمن به‌دنبال ایجاد جنگ نیابتی در کشور است

فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء(ص) گفت: اگر امروز در امنیت و آرامش کامل به سر می بریم به سبب برکت خون شهدای والا مقام است. دشمنان این مرز و بوم دانستند که پیام اسلام پیام صلح است و این پیام با آن چه امثال داعش می گوید تفاوت دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  پایگاه خبری راه مبین ؛ سرلشکر مصطفی ایزدی فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء(ص)، با حضور در مراسم چهارمین یادواره شهدای مسجد المهدی(عج) شهریار ضمن اشاره به بسیجی و تفکر بسیجی در زمان دفاع مقدس گفت:  فرماندهان ما در دوران دفاع مقدس نگاهی بسیجی و شهادت طلبانه داشتند چرا که اگر در صحنه هایی پیروزهایی به دست آوردیم به سبب ایمان به حرکتی که امام خمینی(ره) بنیان گذاشتند، بوده است.

فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء(ص) افزود: شهدای ۸ سال دفاع مقدس همانند شهید باکری، شهید کلهر و امثال آن ها قطعا اکنون زنده هستند و راهشان ادامه می یابد، آنان انسان هایی مخلص و شجاع بوده که دارای شان و ارزش بالایی هستند.

سرلشکر ایزدی ادامه داد: حرکت ما در دوران دفاع مقدس حرکتی عزت مندانه و شرافت مندانه بود، زمانی در تهران با دشمنان می جنگیدیم، اما دشمن کردستان، گنبد و خوزستان را به آشوب کشید و در این شهرها هرج و مرج ایجاد کرد، سپس جنگ را در بدترین شرایط به ما تحمیل کردند جنگی که می توان گفت نبرد کفر در برابر اسلام بود.

سرلشکر ایزدی

وی گفت: رزمندگان و بسیجیان ما در آن دوران با اخلاص و فداکاری عمل می کردند چرا که بر این معتقد بودند که این حرکت یک حرکت خدایی و معنوی است. برنامه هایی که استکبار جهانی در آن دوران برای ما چیده بود به ثمر نرسید در نتیجه آمریکایی ها با حضور در آب های خلیج فارس عملا با ما وارد جنگ شدند.

ایزدی ادامه داد: رزمندگان اسلام برای آنکه حرکت شهدا تداوم پیدا کند در صحنه های دفاع از حریم حرم حضور پیدا می کنند، امروز بعد از گذشت سال ها و قرن ها جمهوری اسلامی ایران در کناره دریایی مدیترانه نیز حضور دارد. دشمنی که از همه لحاظ مسلح و در امکانات کامل به سر می برد، خودش اذعان دارد که در مقابل ایران شکست خورده و نمی تواند کاری از پیش ببرد.

سرشکر مصطفی ایزدی بیان کرد: اگر امروز در امنیت و آرامش کامل به سر می بریم به سبب برکت خون شهدای والا مقام است. دشمنان این مرز و بوم دانستند که پیام اسلام پیام صلح است و این پیام با آن چه امثال داعش می گوید تفاوت دارد.

وی افزود: انقلاب ما افرادی را تربیت کرده که منشا خیر و برکت هستند برای مثال فردی همانند شیخ زکزاکی در نیجریه، او تا کنون ۱۲ میلیون نفر را به اسلام ناب محمدی دعوت کرده و ۵ فرزند خود را در این راه تقدیم کرده است.

شهدا

وی بیان کرد: پیام انقلاب ما «جهاد» است، جهاد اکبر همان جهادی است که شهید کلهر به آن عمل می کند، جهاد با نفس جهادی است که رزمندگان ما در جبهه گودال حفر کرده و در آن با خدای خود راز و نیاز می کردند، جهاد افضل همان جهادی است که مدافعان حرم به آن عمل می کنند.

فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء(ص) افزود: دشمنان این مرز وبوم با انقلاب اسلامی ایران سر سازگاری نداشته و ندارند، همانند تاکیدات مقام معظم رهبری دشمن در حال افشاندن بذر ناامیدی در کشور است ، اوج نامردی  و خباثت غربی ها را در تحریم ها دیدیم، آن ها به دنبال تنیدن تار عنکبوتی ما به دور انقلاب هستند تا اجازه پیشروی بیشتر به آن ندهند.

وی گفت: در این شرایط باید همواره راه شهیدان را ادامه دهیم، اکنون دشمن به دنبال ایجاد یک جنگ نیابتی در داخل کشور است، دشمن با دستاویز قرار دادن هر چیزی به دنبال اعزام نفوذی های خود به داخل کشور است. دشمنان بدانند مانند کف روی آب هستند و همگان شاهد بودند در حوادث اخیر به راحتی از بین رفتند.

ایزدی ادامه داد: دشمن بیش از ۱۰ هزار داعشی را اجیر کرده تا افسران انگلیسی به آن ها آموزش نظامی دهند، آن ها طوری آموزش دیدند که شیعه را تنها دشمن خود دانسته و به آنها حمله می کنند، دشمن این حربه را در عراق پیاده سازی کرد و در این کشور توسط عوامل خودش جنگ به راه انداخت.

وی در پایان اذعان داشت: قرار نیست همه به مرز بروند، قرار نیست همه مدافع حرم شوند، قرار نیست همه شهید شوند اما هر فردی در هر دستگاه، حوزه، مدرسه، مزرعه و غیره حضور دارد باید بکوشد تا دنبال روی مسیر شهدا باشد.

شهدا

انتهای پیام/

نظر شما