شناسهٔ خبر: 24263006 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

امیرعبداللهیان با آیت‌الله جزایری دیدار کرد

دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل با آیت الله جزایری نماینده مقام معظم رهبری دیدار و گفت‌وگو کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج، در این دیدار آیت الله جزایری بر ضرورت توجه هر چه بیشتر دولت و مجلس شورای اسلامی در حل مشکلات استان خوزستان و تمرکز بر توسعه همه جانبه تاکید کرد.

آیت الله جزایری با اشاره به برخی تحرکات خارجی که از طریق هجمه سیاسی، فرهنگی و امنیتی، جمهوری اسلامی ایران و از جمله استان خوزستان را هدف قرار داده است، خدمت صادقانه و تقویت روحیه مدیریت جهادی در کشور  را یک ضرورت اساسی خواند.

نماینده مقام معظم رهبری در استان خوزستان با تجلیل از نقش ارزشمند شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم افزود: امروز محور مقاومت در مبارزه هم زمان با جاه طلبی های رژیم صهیونیستی و تروریسم تکفیری، امنیت را برای جمهوری اسلامی ایران و منطقه به ارمغان آورده است.

ضرورت ارتقای روحیه تعامل هوشمندانه، بصیرت و ایستادگی

وی با تاکید بر  ضرورت ارتقای روحیه تعامل هوشمندانه، بصیرت و ایستادگی در حوزه سیاست خارجی بر پیگیری تقویت روابط و مراودات با کشورهای همسایه و مقابله قاطع با توطئه های خارجی تاکید کرد.

امیر عبداللهیان علاوه بر دیدار با نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، با حضور در  جمع اساتید و بسیج اساتید استان خوزستان، مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی و قرارگاه کربلای سپاه پاسداران ، ضمن تبیین تحولات منطقه ای و بین المللی به سوالات حاضران پاسخ داد.

نظر شما