شناسهٔ خبر: 24262610 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امام جمعه موقت سنندج: مسئولان از جامعه ورزشی بیشتر حمایت کنند

سنندج - ایرنا - امام جمعه موقت سنندج گفت: مسئولان دولتی از جامعه ورزشی بیشتر حمایت کنند زیرا سرمایه گذاری در ورزش و حمایت از آن، مانع گسترش آسیب های اجتماعی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا سیداحسن حسینی در خطبه های این هفته نمازجمعه سنندج اظهار کرد: بی گمان حمایت از ورزش، ورزشکاران را دلگرم کرده و جامعه را از آسیب های اجتماعی به ویژه اعتیاد مصون می سازد.
وی خواستار حمایت بهتر و بیشتر مسئولان استان از ورزش شد و تاکید کرد: بخشی از انحرافات اجتماعی و آسیب های آن ریشه در بی توجهی به آنان و عدم سرمایه گذاری در این زمینه دارد بنابراین لازم است برای حضور و ترغیب جوانان به سمت ورزش، حمایت های اصولی انجام گیرد.
ماموستا حسینی در بخش دیگری از خطبه ها، سقوط هواپیمای تهران- یاسوج و جان باختن تعدادی از هموطنان را تسلیت گفت و افزود: تلاش نیروهای نظامی، انتظامی و مردم در این حادثه قابل تقدیر است اما امیدواریم دیگر شاهد چنین اتفاقات ناگواری نباشیم.
امام جمعه موقت سنندج در بخش پایانی خطبه های نماز جمعه سنندج افراد دارای تمکن مالی را به کمک به نیازمندان توصیه کرد و یادآور شد: تلاش کنیم حرص و طمع مال دنیا را نداشته و رضایت خدا را همواره مد نظر داشته باشیم.
مسجد جامع سنندج (معروف به دارالاحسان) یکی از مهم‌ترین مساجد شهر سنندج محسوب می‌شود که در سال ۱۲۲۷ هجری قمری توسط امان‌الله خان اردلان ساخته شد.
از خصوصیات عمده مسجد جامع سنندج می‌توان به دکورهای هفت رنگ، آجرهای لعاب کاری شده به جای سنگ کف پوش و نوشتن دو سوم از یک جزء قرآن بر روی کتیبه‌های مسجد اشاره کرد.
7355/ 3020/1772

انتهای پیام /*

نظر شما