شناسهٔ خبر: 24262602 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امام جمعه موقت ورامین:

دستگاه قضا در برخورد با برهم زنندگان نظم عمومی انقلابی عمل کند

تهران- ایرنا- امام جمعه موقت ورامین با اشاره به حوادث خیابان پاسداران و شهادت جمعی از نیروهای انتظامی و بسیجیان از دستگاه قضا خواست تا در برخورد با برهم زنندگان نظم عمومی انقلابی عمل کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدمحسن محمودی در خطبه های این هفته نماز جمعه ورامین با اشاره به حادثه شهادت تعدادی از پرسنل نیروی انتظامی و بسیجیان در خیابان پاسداران گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش دارند تا با به راه اندازی اغتشاش، اصل نظام را زیر سئوال ببرند.
وی افزود: هر چند که برخی از اعضای فرقه دراویش با صدور بیانیه اغتشاش اخیر را محکوم کرده اند، ولی مدت نسبتا طولانی خیابان پاسداران تهران عرصه تاخت و تاز این فرقه بوده است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با بیان اینکه مردم از دستگاه قضایی می خواهند تا در برخورد با اغتشاش گران و مخلان نظم و امنیت ، انقلابی عمل کنند، افزود: امروز دستگاه قضایی باید اقتدار و صلابت خود را به رخ بکشد و در اسرع وقت قاتلان شهدای این حادثه را محاکمه و در خیابان پاسداران مجازات کند.
وی با بیان اینکه در این حادثه دردناک شاهد خط دهی فضای مجازی بودیم، گفت: برخی مسئولان تا چه زمانی می خواهند در برابر فضای مسموم مجازی بی تفاوت باشند، آن هایی که ادعای انقلابی بودن و پایبندی به قانون اساسی دارند، نسبت به دغدغه های رهبری در خصوص فضای مجازی بی توجه هستند.
امام جمعه موقت ورامین در ادامه خطبه های نماز جمعه این هفته، با گلایه از رشد قلیان سراها در ورامین گفت: مسئله رشد قلیان سراها و قماربازی در برخی از این اماکن بسیار خطرناک است برخورد صنفی مناسبی نیز با این اماکن صورت نمی گیرد.
محمودی گفت: جای سئوال است که برخی از متولیان و مسئولان نسبت به این مسائل بی تفاوت شده اند، اگرچه آحاد مردم در این رابطه و مبارزه با فساد و انحراف مسئولیت دارند ولی از دستگاه قضایی و نیروی انتظامی و مسئولان اصناف می خواهیم به این وضعیت نگران کننده رسیدگی کنند.

*حادثه خیابان پاسداران تهران توطئه دشمنان بیرونی نظام است
امام جمعه بخش خیرآباد ورامین نیز حادثه خیابان پاسداران تهران که به شهادت پنج نفر از جوانان کشور منجر شد را توطئه دشمنان بیرونی دانست.
حجت الاسلام جعفر طزری افزود: در شب شهادت حضرت زهرا(س)، عده ای آشوبگر و اغتشاشگر با بر هم زدن امنیت کشور 5 تن از عزیزان نیروی انتظامی و بسیجی را به شهادت رساندند و به اموال عمومی خسارت وارد کردند که این حرکت ددمنشانه در راستای دشمنی های استکبار صورت گرفت.
وی افزود: شاید ظاهر امر به این صورت باشد که عده ای به ظاهر درویش اقدام به این کار کرده اند اما حقیقت آن است که این یک پروژه طراحی شده برای برهم زدن امنیت ایران اسلامی است که توسط دشمنان بیرونی نظام پایه ریزی شده است.
طزری با بیان اینکه نباید مسائل امنیتی کشور فدای حزب و یا گروهی قرار گیرد، تاکید کرد: از مسئولان امنیتی و قضایی کشور می خواهیم که مدارا کردن با گروه های بر هم زننده امنیت ملی را پایان دهند و قاطئانه با این گروه ها برخورد کنند.
امام جمعه خیرآباد در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به دیدار مردم تبریز با رهبر معظم انقلاب و سخنان مهم ایشان گفت: یکی از آفت‌های دوران قبل از انقلاب اشرافی گری و داشتن روحیه تجملاتی بود و این امر باعث شده بود که سران رژیم از خدمت به مردم غافل شوند و بدنبال مادیات بروند.
وی با بیان اینکه انقلاب و اسلام با اینگونه امور بیگانه است افزود: مسئولی که در بهترین نقاط شهر زندگی می کند، هرگز به مردم مستضعف را قابل خدمت نمی داند.
وی گفت: اگر ملاک برتری اشرافی گری و زندگی شاهانه شد ، به جای مردم محروم، غارتگران بیت المال ولی نعمت می شوند.
تهرام/7254//7244

انتهای پیام /*

نظر شما