شناسهٔ خبر: 24262422 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

امام جمعه خرم‌آباد:

تدابیر نیروی انتظامی در حادثه پاسداران تهران قابل تقدیر است

نمایندگی لرستان

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان این‌که حادثه دوم در شب شهادت حضرت فاطمه(س) رخ داد و عده‌ای فریب خورده، متعصب، جاهل و تندرو، اغتشاشگران داعش مسلک آشوبی در خیابان گلستان تهران به پا کردند، تصریح کرد: این حادثه برای مردم ما بسیار سنگین است. از تدابیری که نیروی انتظامی به خرج داد صمیمانه تشکر می‌کنیم، این افتخاری برای ایران اسلامی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، آیت ‎ الله سید «احمد میرعمادی» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به این‌که امام علی(ع) می‌فرماید«بالاترین و برترین اعمال در نزد خدای متعال سه چیز است، نخست خالص کردن ایمان، دوم تقوا و خداترسی کامل و سوم یقین ثابت و راستین»، اظهار کرد: تقوا محبوب‌ترین و بالاترین عمل در نزد خدای متعال است.

وی با اشاره به سقوط هواپیمای «تهران - یاسوج» و مصیبت بسیار دردناکی آن افزود: به خانواده‌های داغدار به ویژه خانواده سه مسافر لرستانی این هواپیما تسلیت می‌گوئیم، ان‌شاءا... مسئولان تدابیری بیندیشند تا شاهد این قبیل حوادث تلخ در کشور نباشیم.

میرعمادی با بیان این‌که بی‌اعتنایی به برطرف کردن مشکلات مردم و اشرافی‎گری، انقلاب را تهدید می‌کند، ادامه داد: از دستگاه قضایی می‌خواهیم که با قاطعیت با اخلالگران نظم و امنیت برخورد کند، چون امروز انتظار مردم از دستگاه قضایی قاطعیت است.

وی اضافه کرد: دستگاه قضایی در ماجرای مفسدان اقتصادی برخورد قاطع نکرد، حداقل نسبت به کسانی که آدم کشتند قاطعیت داشته و آن‌ها را به اشد مجازات محکوم کند.

میرعمادی به ۸ اسفندماه روز امور تربیتی و تربیت اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی با تدبیر شهیدان رجایی و باهنر نهادی با عنوان نهاد امور تربیتی در آموزش و پرورش شکل گرفت.

نماینده ولی فقیه در لرستان خاطرنشان کرد: این نهاد باید نسلی را تربیت کند که هم ‎ تراز با انقلاب باشد و جوانان را خلاق و متفکر تربیت کند و ارزش‌های اسلامی و انقلابی را به آن‌ها تزریق کند.

خطیب جمعه خرم‌آباد با اشاره به این‌که همه باید به تداوم و استمرار انقلاب بیندیشند، گفت: امروز سه خطر انقلاب را تهدید می‌کند. نخستین خطر مسأله ارتجاع است، بازگشت از انقلاب، سست شدن و نادیده گرفتن اهداف انقلاب است، انقلابی نبودن جامعه خطر است.

وی اظهار کرد: تجمل‌گرایی، کاخ‌نشینی، فاصله گرفتن از مردم، اعتنا نکردن به مشکلات مردم و خوی طاغوتی گرفتن نیز انقلاب را تهدید می‎کند.

میرعمادی با بیان این‌که سومین خطری که انقلاب را تهدید می‌کند وابستگی به خارج و اتکای به بیگانگان است، ادامه داد: باید با تکیه بر مردم و اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مشکلات را برطرف کنیم.

انتهای پیام

نظر شما