شناسهٔ خبر: 24262304 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

امام جمعه بجستان:

نباید محرومین کنار زده شوند و میدان برای اشراف خالی شود

بجستان_ امام جمعه بجستان با اشاره به سخنان اخیر رهبری برخورد با اشرافی گری را تاکید نموده و گفت: نباید محرومین کنار زده شوند و میدان به اشراف داده شود که خطر ناک است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار قدس انلاین، حجت الاسلام والمسلمین حسین وحیدی امام جمعه بجستان در خطبه های نماز جمعه امروز با اشاره به سخنان اخیر رهبری تداوم و بقای انقلاب را همراهی و همدلی مردم دانسته و افزود: تاکید رهبر معظم انقلاب نیز بر این امر است که اگر مردم با انقلاب نباشند نابودی انقلاب را به دنبال خواهد داشت.

وی گفت: جای بسی تشکر است که مردم قدر شناس ما همیشه در صحنه بوده و هستند واگر انتقادی هم هست به فرموده رهبر انقلاب به معنای بی اعتقادی به نظام نیس و مردمی که انتقاد کردند از نظامشان نیز حمایت می کنند ودر عمل نیز نشان داده اند و باهمه مسائل در میدان حضور دارند.

امام جمعه بجستان با اشاره به حادثه خیابان پاسداران تهران گفت:  انقلابی که داعش را از منطقه بیرون و در خارج از کشور حرفی برای گفتن دارد و امروز امریکا و اسرائیل از ما خواهش و التماس دارند نباید بگذاریم عده ای مغرض و داعش صفت اینگونه اغتشاش به پا کنند و ناارامی راه بیندازند.

حجت الاسلام وحیدی تا کید کرد: در این زمینه از تلاشهای صورت گرفته توسط نیروی انتظامی و بسیجیان قدردانی و تشکر می شودو برای شهدای حادثه علو درجات را از خداوند متعال خواستاریم ولی از قوه قضائیه و سایر دست اندر کاران تقاضا داریم موضوع را جدی گرفته و با اغتشاشگران جدی برخورد کنند.

امام جمعه بجستان گفت: رهبر انقلاب همچنین در سخنان اخیرشان مسئله عدالت را متذکر شده و همیشه شعار مرگ بر ثروت و مرگ بر قدرت را سر داده اند و لذا اگر محرومین کنار زده شوند و میدان به اشراف داده شوداین باعث سستی و توقف انقلاب خواهد بود.

نظر شما