شناسهٔ خبر: 24255386 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

نفت و گاز گچساران در لیگ برتر هندبال مردان فولاد مبارکه اصفهان را برد

به گزارش ایرنا، سرپرست تیم هندبال نفت و گاز گچساران گفت: این بازی که عصر روز پنجشنبه در اصفهان برگزار شد نفت و گاز گچساران موفق شد با نتیجه نزدیک 29 بر 28

صاحب‌خبر - به گزارش ایرنا، سرپرست تیم هندبال نفت و گاز گچساران گفت: این بازی که عصر روز پنجشنبه در اصفهان برگزار شد نفت و گاز گچساران موفق شد با نتیجه نزدیک 29 بر 28 میزبان خود را شکست داد.
مجید راستی پور افزود: تیم نفت و گاز گچساران در فاصله 2 هفته مانده به پایان مسابقات این فصل با 22 امتیاز در رده نخست جدول رده بندی لیگ برتر مردان کشور قرار دارد.
نفت و گاز گچساران که تا پایان هفته دوازدهم 312 گل وارد دروازه حریفان کرد و 249 گل دریافت کرده دارای یکی از قوی‌ترین خطوط حمله و دفاع لیگ برتر هندبال کشور بوده است.
بیشترین تفاضل گل لیگ برتر هندبال امسال با 63 در اختیار نفت و گاز گچساران است.
رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور در سال جاری با حضور هشت تیم نفت و گاز گچساران، پتروشیمی مارون، هپکو اراک، صنعت مس کرمان، کبیر موتور کازرون، سنگ آهن بافق، نیروی زمینی تهران و فولاد مبارکه سپاهان پیگیری می‌شود.
رقابت‌های لیگ برتر هندبال کشور که از 30 شهریور سال جاری آغاز شده و بر اساس برنامه زمان بندی تا پیش از پایان سال 96 به اتمام می‌رسد.
تیم هندبال مردان نفت و گاز گچساران فصل گذشته نایب قهرمان لیگ برتر هندبال ایران شده بود.
تیم شهرداری کازرون با 21 امتیاز پس از نفت و گاز گچساران در رده دوم جدول رده بندی برتر هندبال کشور قرار دارد.
8143/6110
انتهای پیام

نظر شما