شناسهٔ خبر: 24254932 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

احتمال انصراف بریمانلو از مسابقات/ قرعه استراحت برای مرد برنزی جودو

بعد از انجام مراسم قرعه کشی و احتمال رویارویی بریمانلو با نماینده رژیم اشغالگر قدس احتمال انصراف وی از مسابقات وجود دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی جودو کشورمان جهت حضور در رقابتهای جایزه بزرگ دوسلدورف آلمان با سه جودوکار راهی آلمان شده است. محمدی بریمانلو در وزن منهای ۷۳ کیلوگرم ، سعید ملایی در وزن منهای ۸۱ کیلوگرم و جواد محجوب در وزن بعلاوه ۱۰۰ کیلوگرم ملی پوشان کشورمان در این رقابتها هستند.

پس از قرعه کشی ملی پوشان کشورمان حریفان خود را شناختند. محمدی بریمانلو در وزن منهای ۷۳ کیلوگرم در گروه سوم قرار دارد که دور اول باید با "دل پوپولو" از آمریکا مبارزه کند اما نماینده رژیم اشغالگر قدس بعد از استراحت در دور اول در دور دوم حریف برنده مبارزه بریمانلو و جودوکار آمریکایی خواهد بود. بریمانلو منتظر تصمیم مسئولان فدراسیون است که وزن کشی کند یا از مسابقات انصراف بدهد. در این وزن ۴۴ جودوکار حضور دارند.

در وزن منهای ۸۱ کیلوگرم سعید ملایی مرد برنزی جودو کشورمان در گروه سوم قرار دارد که پس از استراحت در دور اول در دور دوم باید با برنده مبارزه جودوکارانی از آذربایجان و لهستان مبارزه کند. در این وزن ۴۹ جودوکار حضور دارند. در این وزن هم رژیم اشغالگر قدس یک نماینده دارد.

در وزن بعلاوه ۱۰۰ کیلوگرم جواد محجوب در گروه دوم قرار گرفته که دور اول با "هاراساوا" از ژاپن مبارزه میکند که در صورت پیروزی باید به مصاف برنده مبارزه جودوکارانی از اتریش و آلمان برود. در این وزن هم رژیم اشغالگر قدس در گروه سوم یک نماینده دارد.

انتهای پیام/

مسابقات جایزه بزرگ دوسلدورف

نظر شما