شناسهٔ خبر: 24254650 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در استان ایلام:

حمایت مردم به ویژه جوانان از ولایت فقیه هر روز بیشتر می‌شود/ ترس دشمنان از دفاع همه‌جانبه مردم از نظام و انقلاب

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: حمایت مردم به ویژه جوانان از ولایت فقیه هر روز بیشتر می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، آیت‌الله محمدنقی لطفی ظهر امروز در جمع مردم شهر چوار اظهار داشت: با وجود تلاش دشمنان برای کاهش مشارکت مردم در صحنه‌های دفاع از نظام، خوشبختانه دلبستگی و حمایت مردم به ویژه جوانان از ولایت فقیه هر روز بیشتر می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: حمایت ملت ایران از ولایت فقیه، امام راحل رحمت‌الله علیه و مقام معظم رهبری نشانه جایگاه رفیع ولایت و ولایت مداری ملت ایران است.

وی افزود: ترس دشمنان از حضور گسترده مردم در عرصه‌های مختلف و دفاع همه‌جانبه از نظام و انقلاب باعث شده آنها به تخریب این مشارکت و حضور گسترده روی آورند.

لطفی تصریح کرد: حضور مردم نه تنها کم و کم رنگ نشده بلکه بیشتر هم شد، بیشتر هم جوان‌هایی هستند که عمرشان اقتضا نمی‌کند، نه در زمان انقلاب در دنیا بودند و نه امام را دیدند و نه جنگ را دیدند اما همه آنها می‌آیند و با تمام وجودشان از نظام و انقلاب دفاع می‌کنند و دشمن از این حضور مردم همیشه واهمه دارد.

امام جمعه ایلام همچنین با ذکر فضائل اخلاقی حضرت فاطمه زهرا(س) تاکید کرد: آن حضرت حلقه اتصال به ولایت و نبوت و الگوی کامل برای رسیدن به جایگاه رفیع انسانی است.

انتهای پیام/ج/

نظر شما