شناسهٔ خبر: 24254046 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

استاندار کردستان:

بانک‌ها در پرداخت تسهیلات، نباید کردستان را با کشور مقایسه کنند

خبرگزاری شبستان: استاندار کردستان گفت: بانک‌ها در پرداخت تسهیلات، نباید کردستان را با کشور مقایسه کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در سنندج، بهمن مرادنیا استاندار کردستان امروز (3اسفند) در هشتمین جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان کردستان که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، گفت:بانکها در پرداخت تسهیلات، نباید کردستان را با کشور مقایسه کنند زیرا  مشکلات استان با سایر نقاط کشور یکسان نیست.

 

وی در ادامه با اشاره به اهمیت اشتغالزایی در جامعه ،افزود: در بحث اشتغالزایی باید تعارفات را کنار بگذاریم و اگر بانک‌ها تسهیلات را برای اشتغال نمی توانند پرداخت کنندبه طور شفاف به ما اعلام کنند تا مشکلات را در سطح بالاتری دنبال کنیم .

این مقام مسئول اظهار داشت: همچنین بانک‌ها باید به صورت واضح و بدون ابهام  عدم ‌ناتوانی خود را در پرداخت تسهیلات برای اشتغال توضیح دهند.

 

وی افزود: تا وقتی که تکلیف تسهیلات اشتغال به طور شفاف روشن نشود هیچ اتفاق خوبی در زمینه اشتتغال فراگیر روی نخواهد داد.

 

مرادنیا بیان کرد: تسهیلات بدون هدف جذب شده منجر به تولید و اشتغال هرگز در جامعه نخواهدشد.

 

ویبا اشاره به جلسات کارگروه اشتغال در استان،افزود: برگزاری این جلسات کارگروه های اشتغال حتما باید خروجی داشته باشد و بدون هیچ خروجی نمی‌توانند  مشکلات بیکاری در استان را رفع کنند.

 

استاندار کردستان در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به عقب‌ماندگی‌هایی که در استان وجود دارد همه ما مسئولان باید در زمینه های مختلف از جمله اشتغالزایی باید نهایت تلاش را انجام دهیم.

 

نظر شما