شناسهٔ خبر: 24252932 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

والیبال ساحلی تور جهانی 2018 کیش

سه تیم اصلی ایران از ادامه رقابتها حذف شد

کیش - ایرنا - سومین روز تور جهانی سه ستاره والیبال ساحلی کیش امروز پنجشنبه با هشت دیدار پیگیری شد و هشت تیم دیگر از جمله سه تیم ایران از دور رقابت ها کنار رفتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، رقابتهای تور جهانی والیبال ساحلی کیش روز سوم خود را در حالی آغاز کرد که تیم ایران الف با شکست مقابل تیم آلمان از دور رقابتها کنار رفت.
تیم ملی الف والیبال ساحلی ایران در نخستین دیدار سومین روز تور جهانی سه ستاره کیش با ترکیب (رحمان رئوفی – بهمن سالمی اینچه برون) به مصاف تیم آلمان یک رفت که 2 بر یک باز ی را به حریف واگذار کرد.
ملی پوشان کشورمان در ست نخست 21 بر 18 به پیروزی رسیدند اما در ست های دوم و سوم با نتایج بسیاز نزدیک 24 بر 22 و 15 بر 10 بازی را به حریف واگذار کردند.

*** اسلوونی با شکست ایران سه امیدوار ماند
تیم ملی سه والیبال ساحلی ایران نیز امروز و در ادامه تور جهانی سه ستاره کیش مغلوب نماینده اسلوونی شد تا این تیم به صعود امیدوار بماند.
در دومین دیدار روز سوم این رقابتها تیم های ایران سه (آق محمد سلاق – عبدالحامد میرزاعلی) و اسلوونی (نیک زملیاک – دنیل پوکرشنیک) به مصاف یکدیگر رفتند که نماینده اسلوونی 2 بر صفر به پیروزی رسید.
ملی پوشان ایران در ست های اول و دوم با امتیازهای 21 بر 16 و 24 بر 22 مغلوب حریف شدند و از دور رقابت ها کنار رفتند.

*** شکست ایران 2 مقابل اتریش 2
به گزارش ایرنا در بازی شماره 26 جدول اصلی تور جهانی سه ستاره کیش، تیم های ایران 2 با ترکیب (عباس پورعسگری – آرش وکیلی) و اتریش 2 با ترکیب (مارتین ارماکورا – موریتس پریستوز) به میدان رفتند.
تیم ملی ب (2) والیبال ساحلی ایران که تنها تیم باقی مانده کشورمان در این رقابت هاست، در این مسابقه 2 بر یک مغلوب حریف شد تا امید اتریشی ها برای صعود به 16 تیم برتر زنده بماند.
ملی پوشان ایران در ست اول 24 بر 22 به پیروزی رسیدند اما در ست های دوم و سوم با امتیازهای 21 بر 16 و 15 بر 11 مغلوب نماینده اتریش شدند.

بر این اساس تیم های ایران یک با ترکیب (رحمان رئوفی – بهمن سالمی اینچه برون)، ایران سه (آق محمد سلاق – عبدالحامد میرزاعلی)، بلاروس (الکساندر دزیادکو – الکساندر کاوالنکا)، اوکراین یک (اولکسی دِنین – دنیس دنیسنکو)، ایران 2 (عباس پورعسگری – آرش وکیلی)، سوئد (مارتین اپلگرن – سیمون بومن)، لهستان دو (کاسپر کویاویاک – ماچیه رودل) و آمریکا یک (استفورد اسلیک – کیسی پترسون) از دور رقابت های تور جهانی کیش حذف شدند.
تیم های هشت دیدار باقی مانده مرحله گروهی جدول اصلی بر اساس قرعه کشی مشخص می شود که هم اکنون در حال انجام است.
در سومین روز این رقابت ها 16 دیدار برگزار می شود تا چهره 16 تیم برتر این رقابت ها مشخص شوند.
در سومین دوره رقابت های تور جهانی والیبال ساحلی که تا پنجم اسفند ماه جاری ادامه دارد، هشت تیم از ایران، هفت تیم از اتریش، کشورهای اکراین، آمریکا و آلمان هر کدام پنج تیم ، سوئیس، ایتالیا هر کدام چهار تیم، هلند، چین، لهستان، لتونی و روسیه هر کدام سه تیم، کانادا ، فرانسه، اندونزی، تایلند، نروژ و ترکیه هر کدام 2 تیم و از کشورهای آرژانتین ، استرالیا، بلاروس، کرواسی، قبرس، دانمارک، جمهوری چک، استونی، فنلاند، یونان، لتوانی، قطر، اسکاتلند، صربستان، اسلونی، سوئد، آفریقای جنوبی و ونزوئلا هر کدام یک تیم شرکت دارند.
در جدول مقدماتی این رقابت ها، 32 تیم در دو مرحله به صورت حذفی به مصاف یکدیگر می روند و بعد از برگزاری 24 مسابقه، هشت تیم برتر راهی جدول اصلی تور جهانی کیش می شوند.
تعداد سه زمین اصلی و 2 زمین تمرین برای برگزاری این رقابت ها در جزیره کیش در حال آماده سازی است.
دور قبل این رقابت ها سال گذشته در کیش با قهرمانی روسیه و نایب قهرمانی قطر برگزار شد و یک نماینده از کشورمان نیز در جدول اصلی حضور داشت.
سالانه بیش از یک میلیون و 700 هزار گردشگر داخلی و خارجی از این جزیره مرجانی بازدید و از ظرفیت های مختلف طبیعی، تفریحی و گردشگری آن استفاده می کنند.
جزیره کیش با مساحت 91.5 کیلومتر مربع و جمعیتی حدود 40 هزار نفر در 18 کلیومتری کرانه جنوبی ایران در محدوده شمالی آب های نیلگون خلیج فارس واقع است و از نظر تقسیم بندی سیاسی و اداری کشور، در محدوده استان هرمزگان و شهرستان بندر لنگه قرار دارد.
6993

انتهای پیام /*

نظر شما