شناسهٔ خبر: 24252754 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

معاون ستاد کل نیروهای مسلح:

دشمن دنبال حرکت‌های موذیانه خود است

خبرگزاری شبستان: معاون ستاد کل نیروهای مسلح اظهار کرد: دشمن دنبال حرکت‌های موذیانه خود است و امروز ترفند‌های جدیدی را به کار می‌برد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، معاون ستاد کل نیروهای مسلح، سردار سرلشکر مصطفی ایزدی امروز (3 اسفند) جاری در حسینیه امام خمینی (ره) با بیان اینکه بزرگداشت شهیدان، بزرگداشت ارزش‌های متعالی است، گفت: باید در مسیر انقلاب، شهدا و رزمندگان قدم برداریم.

 

وی افزود: شهدا ارزشمندترین سرمایه وجودی خود را تقدیم کردند و ما نیز  برای اینکه زندگیمان ارزشمند باشد باید رهپوی آنهایی باشیم که دارای نفس مطمئنه بودند.

 

وی تصریح کرد: شهید قهاری سعید و همرزمان او در منطقه کردستان الهی و ارزشی عمل کردند و برای جلوگیری از آسیب رسیدن به مردم این استان حاضر شدند شهید و مجروح شوند.

 

معاون ستاد کل نیروهای مسلح ابراز داشت: انقلاب اسلامی انسان‌ها را در صحنه‌های مختلف می‌سازد به طوری که مردم این استان کسانی هستند که نشان دادند در صحنه‌های مختلف دفاع از انقلاب همواره حضور داشتند.

 

سردار سرلشکر ایزدی با بیان اینکه همه رفتار و حرکات شهدا برای کسب رضای خداوند سبحان بود، خاطرنشان کرد: سلوک و رفتار شهید سردار سعید قهاری سعید می تواند برای همه ما الگو باشد.

 

وی گفت: در خانواده، محیط اجتماعی و در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی باید شهدا، اخلاق و اخلاص آن‌ها را الگوی خود قرار دهیم.

 

وی افزود: شهید قهاری سعید در جهاد اکمل، جهاد افضل و جهاد کبیر انسان بصیری بود و اهل عمل بودند که بایستی ادامه‌دهنده شهدای بزرگی چون ایشان باشیم.

 

وی با اشاره به وقایع اخیر تهران تصریح کرد: افرادی با تحریک شبکه های خارجی اقدام به این عمل نامناسب کردند.

 

معاون ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی در منطقه پیشتاز است و نباید اجازه ایجاد ناامیدی در انقلاب و بین مردم را به دشمنان بدهیم.

 

نظر شما