شناسهٔ خبر: 24251378 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

شهرداری بوشهر طرح تقاطع غیر همسطح بوشهر را هر چه زودتر تکمیل کند + گزارش

سرپرست معاون عمرانی استاندار بوشهر گفت: با توجه به مشکلاتی که طولانی شدن طرح ساخت تقاطع غیر همسطح آزادی برای شهروندان بوشهری به‌وجود آورده، از شهرداری می‌خواهیم این طرح را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به پایان برساند.

صاحب‌خبر -

شهرداری بوشهر طرح تقاطع غیر همسطح  بوشهر را هر چه زودتر تکمیل کندبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر، مهرداد ستوده در نخستین روز کاری خود در سمت سرپرست معاون عمرانی استاندار، در بازدید از تقاطع غیر همسطح آزادی بوشهر با تاکید بر لزوم تسریع در روند تکمیل این طرح بیان کرد: اجرای طولانی این طرح مشکلات زیادی برای مردم به‌وجود آورده است و انتظار ما این است که شهرداری بوشهر و شورای اسلامی این شهر با برنامه‌ریزی دقیق، این تقاطع را در سریع‌ترین زمان ممکن زیر با ترافیک ببرند.

وی با اشاره به تاکید استاندار بوشهر بر تکمیل سریع این طرح افزود: کار باید بر اساس روز شمار با نظارت مستمر دفتر فنی استانداری پیش برود و در این راستا از امروز ناظر مقیم برای این طرح در نظر گرفته می‌شود و خود نیز شخصا روند اجرای آن را بررسی می‌کنم.

سرپرست معاون عمرانی استاندار بوشهر با تاکید بر همکاری همه دستگاه‌های اجرایی مرتبط، برای اجرای طرح تقاطع غیر همسطح آزادی بوشهر تصریح کرد: برای تسریع در تکمیل این طرح،100 میلیارد ریال از محل ارزش افزوده اختصاص یافته که به‌زودی به حساب شهرداری بوشهر واریز می‌شود.

ستوده همچنین از  پیمانکار این طرح خواست ضمن رعایت کیفیت کار، در اجرای آن تسریع کند.

عبدالامیر قاسمی سرپرست شهرداری بوشهر نیز با ارائه گزارشی از روند پیشرفت تقاطع غیر همسطح آزادی گفت: با کار شبانه‌روزی تا پایان اسفند ماه، این طرح به پایان می‌رسد.

mp4
<div id="video-display-embed-code_1929379" ><script type="text/JavaScript" src="http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2039294/1929379?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما